Kenapa Fans Madrid Tak Suka Dengan Mbappe?
ADVERTISEMENT
Comments 100
gabriela.miranda:
Maaf cakap, nak taknak memang kena terima hakikat fan real …
More Like This
27:15
Duuh!! MIRAJI Acharuka Kila Mtu Atoe DukuDuku Lake Asitishiwe | Simba Inashinda Mbona Hawana Furaha?
Sports
190
17
12:06
SEMAJI: AHMED ZAMANI NILIKUWA MCHEZAJI KAMA CHILAMBO AU DOUMBIA.
Sports
304
26
9:35
"Rashford delivered an 8/10 performance" | Neville, Young & Bent react to Man Utd win
Sports
2.2k
100
7:22:16
Caymanas Park, Jamaica | Sunday, August 30, 2026
Sports
349
0
12:30
HIGHLIGHTS | Springboks vs All Blacks | 2nd Test | Greatest Rivalry Tour | Sky Sport NZ
Sports
548
100
1:23
Traitors that aren’t hated by their old clubs 😱 #football #footballshorts
Sports
1.1k
0
0:40
Kyle Walker compares his speed
Sports
8.0k
75
0:13
The Game Europe want right now… #barcelona #realmadrid #worldcup #brazil #spain #championsleague
Sports
30.8k
29
You've reached the end
Maaf cakap, nak taknak memang kena terima hakikat fan real madrid ni semua glory hunter...diorang takkan pandang pencapaian player dorg melainkan dorg menang big trophy..dlu meratip nk mbappe sejak budak tu 18..ni bru 2 season pacita nk buang kawan tu
0:37 harey dictator 😂😂😂
Tak dapat dah nak bezakan antara mbappe dgn Salehanpe,..SAMA SAJA. Hee3
RM trophy’s is more important than a world class player, everyone is replaceable
The Dictator😂 , editing makin improve aku suka🔥😊
Sempat lagi bahan chelsea😂😂😂😂
Kalau macam tu, jangankan kata Mbbape, Harry Kane dan Haaland pun bakal menjadi sasaran kemarahan penyokong sama je macam Salah di Liverpool
Bila kelab terlalu ramai superstar player
Banyak video nampak dia tak duduk dimana striker tengah patut ada. Dia banyak duduk ke belah kiri. Tu lah, player memang position asal LW tapi paksa jadi ST no. 9 😅
Assalamualaikum Tuan Solehan dan semua, sentiasa hadir support dari chukai,kemaman,terengganu, semoga dipermudahkan segala urusan kita semua, semoga kita semua sentiasa dilindungi oleh Allah, semoga kemenangan menjadi milik Palestine🇵🇸🤲
Mbappe dipersalahkan macam Vini tu pun xpernah salah.. masalahnya foward Madrid tu banyak lw tapi Mbappé dipaksa main St still dapat adapt.. Yang kurang tu peganti Kroos dan Defend solid je tu je..Last time menang UCL semua hasil sniper kroos dan solid defending dari Nacho dan back Madrid sebelum tua
1st hadir
tak mau tau,janji Visca Barca Visca Catalunya.. 💙❤️
Beriya sgt nak beli mbappe dulu..last2 member jadi mangsa..
1 minit yang lalu maddd
Bagi aq Real Madrid punye fans kebanyakanya ialah Glory Hunter and diorang hanya angkat players diorang waktu menang je waktu diorang kalah Korang tengok kat IG comments diorang ade yang kene maki Kene hina pun ade so bukan salah Mbappé sepenuhnya tapi sebab fans² ni yang tak reti sabar...
Karma x respect msa xavi Alonso😂
Second hadir ✌️
Mbappe-Gyokeres-Madueke here we go😭
5:04 woiii... hareyyy 🤣🤣