Soultrob Soultrob
Home Videos Search Liked Videos Bookmarked Inbox Notifications Sign In
Get it on Google Play Log In
Soultrob
0:00
13:21
13:21

Kenapa Fans Madrid Tak Suka Dengan Mbappe?

Sports
ADVERTISEMENT
Comments 100 gabriela.miranda: Maaf cakap, nak taknak memang kena terima hakikat fan real …
More Like This
Duuh!! MIRAJI Acharuka Kila Mtu Atoe DukuDuku Lake Asitishiwe | Simba Inashinda Mbona Hawana Furaha? 27:15
Duuh!! MIRAJI Acharuka Kila Mtu Atoe DukuDuku Lake Asitishiwe | Simba Inashinda Mbona Hawana Furaha?
Sports 190 17
SEMAJI: AHMED ZAMANI NILIKUWA MCHEZAJI KAMA CHILAMBO AU DOUMBIA. 12:06
SEMAJI: AHMED ZAMANI NILIKUWA MCHEZAJI KAMA CHILAMBO AU DOUMBIA.
Sports 304 26
"Rashford delivered an 8/10 performance" | Neville, Young & Bent react to Man Utd win 9:35
"Rashford delivered an 8/10 performance" | Neville, Young & Bent react to Man Utd win
Sports 2.2k 100
Caymanas Park, Jamaica | Sunday, August 30, 2026 7:22:16
Caymanas Park, Jamaica | Sunday, August 30, 2026
Sports 349 0
HIGHLIGHTS | Springboks vs All Blacks | 2nd Test | Greatest Rivalry Tour | Sky Sport NZ 12:30
HIGHLIGHTS | Springboks vs All Blacks | 2nd Test | Greatest Rivalry Tour | Sky Sport NZ
Sports 548 100
Traitors that aren’t hated by their old clubs 😱 #football #footballshorts 1:23
Traitors that aren’t hated by their old clubs 😱 #football #footballshorts
Sports 1.1k 0
Kyle Walker compares his speed 0:40
Kyle Walker compares his speed
Sports 8.0k 75
The Game Europe want right now… #barcelona #realmadrid #worldcup #brazil #spain #championsleague 0:13
The Game Europe want right now… #barcelona #realmadrid #worldcup #brazil #spain #championsleague
Sports 30.8k 29
You've reached the end

Comments 100

Sign in to join the conversation

Sign in
G
gabriela.miranda 3 months, 3 weeks ago

Maaf cakap, nak taknak memang kena terima hakikat fan real madrid ni semua glory hunter...diorang takkan pandang pencapaian player dorg melainkan dorg menang big trophy..dlu meratip nk mbappe sejak budak tu 18..ni bru 2 season pacita nk buang kawan tu

S
sierrahayes217 3 months, 3 weeks ago

0:37 harey dictator 😂😂😂

H
hans-heinrich.segebahn 3 months, 3 weeks ago

Tak dapat dah nak bezakan antara mbappe dgn Salehanpe,..SAMA SAJA. Hee3

C
cheyenne_brown 3 months, 3 weeks ago

RM trophy’s is more important than a world class player, everyone is replaceable

D
damien_davies 3 months, 3 weeks ago

The Dictator😂 , editing makin improve aku suka🔥😊

W
william_grant 3 months, 3 weeks ago

Sempat lagi bahan chelsea😂😂😂😂

jessedavenport853
jessedavenport853 3 months, 3 weeks ago

Kalau macam tu, jangankan kata Mbbape, Harry Kane dan Haaland pun bakal menjadi sasaran kemarahan penyokong sama je macam Salah di Liverpool

J
joshuaplume84 3 months, 3 weeks ago

Bila kelab terlalu ramai superstar player

M
melissa_haynes 3 months, 3 weeks ago

Banyak video nampak dia tak duduk dimana striker tengah patut ada. Dia banyak duduk ke belah kiri. Tu lah, player memang position asal LW tapi paksa jadi ST no. 9 😅

M
maytemarroquín719 3 months, 3 weeks ago

Assalamualaikum Tuan Solehan dan semua, sentiasa hadir support dari chukai,kemaman,terengganu, semoga dipermudahkan segala urusan kita semua, semoga kita semua sentiasa dilindungi oleh Allah, semoga kemenangan menjadi milik Palestine🇵🇸🤲

L
laurencebailly256 3 months, 3 weeks ago

Mbappe dipersalahkan macam Vini tu pun xpernah salah.. masalahnya foward Madrid tu banyak lw tapi Mbappé dipaksa main St still dapat adapt.. Yang kurang tu peganti Kroos dan Defend solid je tu je..Last time menang UCL semua hasil sniper kroos dan solid defending dari Nacho dan back Madrid sebelum tua

M
maria_evans 3 months, 3 weeks ago

1st hadir

C
charles_renard 3 months, 3 weeks ago

tak mau tau,janji Visca Barca Visca Catalunya.. 💙❤️

M
matthewjimenez802 3 months, 3 weeks ago

Beriya sgt nak beli mbappe dulu..last2 member jadi mangsa..

K
kristopherhart294 3 months, 3 weeks ago

1 minit yang lalu maddd

K
kevin.brown 3 months, 3 weeks ago

Bagi aq Real Madrid punye fans kebanyakanya ialah Glory Hunter and diorang hanya angkat players diorang waktu menang je waktu diorang kalah Korang tengok kat IG comments diorang ade yang kene maki Kene hina pun ade so bukan salah Mbappé sepenuhnya tapi sebab fans² ni yang tak reti sabar...

L
lucieadam19 3 months, 3 weeks ago

Karma x respect msa xavi Alonso😂

R
ross.craig 3 months, 3 weeks ago

Second hadir ✌️

Z
zoé_rousset 3 months, 3 weeks ago

Mbappe-Gyokeres-Madueke here we go😭

G
grégoire_louis 3 months, 3 weeks ago

5:04 woiii... hareyyy 🤣🤣

You've reached the end
  • Home
  • For You
  • Search
  • Sign In