Umar is perfect bowler is ko team ma permanent karo
B
bertrand_charpentier3Β months, 3Β weeks ago
Keep Umar, Zaryab and Ahsan as your main bowlers in big tournaments at least, pick the 4th bowler from outside whoever is available. Wajid isnt good against big teams. Zaryab (who plays with you) last over vs Wajid last over. Game usi me har gaye.
M
meganmccarthy2683Β months, 3Β weeks ago
Jin Bowler Ke Neck ka problem tha un ko appreciate kerna banta hay
kristen_brooks3Β months, 3Β weeks ago
Adeel Bhai last over Kae leya ik specialist bowler rakha kare bohat Bura Lagta hai asa ap haar jatae haiπ’
J
juliapope5953Β months, 3Β weeks ago
Jab ap match say pehlay wajid ko itna mock karo gay to wo kase bowling karay ga koi Shaq nhai Kay wo apki team ka best bowler hay β€π’
M
meganseraph653Β months, 3Β weeks ago
Zariab jab ap ki team me HOTA ha to os SE bol nahi Hoti π’ or against team me inti achi bowling Keri zariab ne π’π’π’π’π’π’ jiski ko lagta ha ma ne sahu bola like ker
vincent_keer3Β months, 3Β weeks ago
MashaAllah
franz-xaver_scheel3Β months, 3Β weeks ago
1000PKR FOR zariyab . What a bowler he is β€
S
sergioserna5993Β months, 3Β weeks ago
Syed Nasir Bhai Chor do bacho ki Jan jeetne do khain to inko Khush hojye ge ππ
M
manyadaylight53Β months, 3Β weeks ago
Batsmen ki ghlti bowlers pr daldi
natashabeasley8903Β months, 3Β weeks ago
Nasir k lye 16 runs km thay .. Ground me normally 10 se 12 bn he jata hai Kher ball he nahi pohanch rha tha WAJID ka ... Ye decision KAPTAAN khud smj k lay len k body me jaan nahi hai to us ko nahi dien over ..... Koi be bnda peche nahi hatay ga batting ya boling se .. q k sb ADEEL VLOG k lye Jaan marty hien .. wo kbe mana nahi karengay ... Note: Player jitna be bara hoo .. In these tournament agar player fresh nahi hai to app nahi dien over .... Tired body se app tournament nahi jeet skty...
revadawn743Β months, 3Β weeks ago
Umar Ko Team My Permanent Karo
D
davimiguel_silveira3Β months, 3Β weeks ago
abey yaar babu ... momin k over ki 2nd ball wide thi, batsman k sar se bhi upar jarhi hai tum keh rahey ho k wide nahi hai.....
L
leon_rogers3Β months, 3Β weeks ago
Zaryab na galat Kiya
J
jayeden683Β months, 3Β weeks ago
last wali mehfil was my most fav part of this video
R
rodrigo.mendes3Β months, 3Β weeks ago
Agian peggey is showing your class only he can bat leg ka lappa, Adeel Najam ko aap apni team may rhky as a permanent bowler for last over. I was played with him from 2008 to 2010 he is execellent bowler.
R
raagini_dhar3Β months, 3Β weeks ago
Adeel bhai JB match phass jata hy to 1 acha bowler rakho plzzzβ€
L
lucieadam193Β months, 3Β weeks ago
Wish to see captain holding bat and batting never seen him batting
Umar is perfect bowler is ko team ma permanent karo
Keep Umar, Zaryab and Ahsan as your main bowlers in big tournaments at least, pick the 4th bowler from outside whoever is available. Wajid isnt good against big teams. Zaryab (who plays with you) last over vs Wajid last over. Game usi me har gaye.
Jin Bowler Ke Neck ka problem tha un ko appreciate kerna banta hay
Adeel Bhai last over Kae leya ik specialist bowler rakha kare bohat Bura Lagta hai asa ap haar jatae haiπ’
Jab ap match say pehlay wajid ko itna mock karo gay to wo kase bowling karay ga koi Shaq nhai Kay wo apki team ka best bowler hay β€π’
Zariab jab ap ki team me HOTA ha to os SE bol nahi Hoti π’ or against team me inti achi bowling Keri zariab ne π’π’π’π’π’π’ jiski ko lagta ha ma ne sahu bola like ker
MashaAllah
1000PKR FOR zariyab . What a bowler he is β€
Syed Nasir Bhai Chor do bacho ki Jan jeetne do khain to inko Khush hojye ge ππ
Batsmen ki ghlti bowlers pr daldi
Nasir k lye 16 runs km thay .. Ground me normally 10 se 12 bn he jata hai Kher ball he nahi pohanch rha tha WAJID ka ... Ye decision KAPTAAN khud smj k lay len k body me jaan nahi hai to us ko nahi dien over ..... Koi be bnda peche nahi hatay ga batting ya boling se .. q k sb ADEEL VLOG k lye Jaan marty hien .. wo kbe mana nahi karengay ... Note: Player jitna be bara hoo .. In these tournament agar player fresh nahi hai to app nahi dien over .... Tired body se app tournament nahi jeet skty...
Umar Ko Team My Permanent Karo
abey yaar babu ... momin k over ki 2nd ball wide thi, batsman k sar se bhi upar jarhi hai tum keh rahey ho k wide nahi hai.....
Zaryab na galat Kiya
last wali mehfil was my most fav part of this video
Agian peggey is showing your class only he can bat leg ka lappa, Adeel Najam ko aap apni team may rhky as a permanent bowler for last over. I was played with him from 2008 to 2010 he is execellent bowler.
Adeel bhai JB match phass jata hy to 1 acha bowler rakho plzzzβ€
Wish to see captain holding bat and batting never seen him batting
Bhai Ali kahan hai yaar aapke keeper Ali ki badi yad a rahi hai
Agar Sibghat lefty hota tu target aur accha hota we need Sibghat lefty back!!!β€