Mini Vlog ~ Verona jakar bht sari shopping ki ~ family time 🇮🇹 #pakistani #minivlog #family #italy
ADVERTISEMENT
Comments 43
lucieadam19:
ماشاءاللہ بہت خوش نصیب ہو اللہ نظر بد سے بچائے
More Like This
37:55
WEEKLY VLOG 🤍 pregnancy chats, new clothes, self-care and shopping!
People and blogs
1.3k
0
14:29
A FEW DAYS IN LONDON/VLOG 1
People and blogs
523
0
10:01
LET'S GO THRIFTING!
People and blogs
1.1k
0
35:44
Our Portugal Home Is Finally Coming Together
People and blogs
9.9k
0
40:33
VLOG: HOME DECOR HAUL! grwm + CATCH UP, Some TEA! | Julia & Hunter Havens
People and blogs
1.2k
0
1:00:20
WEEKLY VLOG | What's Understood Needs No Explanation...
People and blogs
2.8k
0
35:19
this week didn't go to plan 🫠
People and blogs
713
45
50:19
I Need To Sort This Immediately!!
People and blogs
1.2k
0
You've reached the end
ماشاءاللہ بہت خوش نصیب ہو اللہ نظر بد سے بچائے
It’s a great blessing k Jin k parents shadi k bd b bht pyr krty hain apni betion ko
ماشاء اللہ
Aap baut lucky he Allah aap sab ko kush rekey Ameen❤❤❤🎉🎉🎉
Ameen, masha a Allah . Barak Allah feek
Yeh maa bap ka pyar hota hy jo kabhi km nhi hota .... Voh jitna bhi kar lain apni olad ky liy ...unhy lagta hy abhi bhi km hy
Father is the greatest blessing
MashaAllah❤
Abbu❤❤❤❤❤❤ Ammi ❤❤❤❤❤❤
Api
Don't mind API aapko wate loose karna chahie
Yar baba back b dekhty honge beti ki etni bari ha apko Bora nai lgta
First shirt was nice Trousers not nice
Yr ye dresing achi nai lag rahi
Aap bahut mote Hain ap diet kr le you not maid ok 😊
Masha Allah both of you looks so pretty 😍
Pakistani blanket wao nice
MashaAllah Allah tala sab k waladian ko hamesha slamat rakhy
Aj bht pyri lg ri h
AMEEN sum AMEEN ❤