▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂ 🔔 Hit the bell to join the notification squad! 🍕 Buy ChAbhi a pizza: https://www.buymeacoffee.com/ChAbhi ▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂ 0:00 - Intro 0:32:22 - coc 0:54:03 - Dung Ho! 2:54:29 - බෙටි කතා (දොරමඩලාව) 3:49:13 - Among Us ➥ PC Specifications: • GPU: MSI Gaming X Trio RTX 4080 • CPU: Intel Core i9 13900K • Motherboard: ASUS ROG Z790 Maximus Hero • RAM: 64GB Corsair Dominator Platinum RGB DDR5 5600MHz • Cooler: Corsair Hydro X iCUE XH305i RGB Custom Kit • PSU: ASUS ROG Thor 1200W Platinum II • Storage: 2TB (2x 1TB Samsung 980 Pro NVMe SSDs) + 4TB HDD • Case: Corsair iCUE 5000T RGB Glass ATX • Monitor: 3x ASUS TUF VG279QR 27” FHD (1920x1080) • Headset: Logitech G Pro X / Logitech G733 Wireless • Mic: Elgato Wave:3 • Keyboard: Corsair K100 RGB Pro • Mouse: Logitech G502 Hero • Webcam: Elgato FaceCam + Logitech C922 Pro HD • VR Headsets: Oculus Rift, Meta Quest 3 ▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂ ➥ Follow Me: 🔴 YouTube - ChAbhi Gaming: https://www.youtube.com/c/ChAbhiGaming 🔴 YouTube - ChAbhi Vlogs: https://www.youtube.com/@ChAbhiVlogs 🟣 Twitch: https://www.twitch.tv/chabhi 🟩 Kick: https://kick.com/chabhi 📸 Instagram: https://www.instagram.com/officialchabhi 📘 Facebook Page: https://www.facebook.com/ChAbhiGaming 👥 Facebook Group: https://www.facebook.com/groups/ChAbhi 💬 Join Discord: https://discord.gg/QDWJ4CBbju ▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂ ➥ Music Credit: Music provided by NoCopyrightSounds. 😁 Watch more NCS on YouTube: https://www.youtube.com/@NoCopyrightSounds Track 01 : Fast and Run - Nico Staf Watch : https://youtu.be/t_dQhTBdBcs?si=8sVYi7dUT4q_TstJ Track 02 : Aero Chord - Time Leap Watch : https://youtu.be/beDFafObkFw?si=YTWvzEvNYA3DHN09 Track 03 : Glitch Cat - REACHOUT Music provided by NoCopyrightSounds. Watch more NCS on YouTube: https://NCS.lnk.to/YouTubeAT Free Download / Stream: https://ncs.io/REACHOUT ▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂ #chabhi #sesteam ⚠️ Disclaimer: I do not own all the material featured on this channel. If you are a copyright owner and wish to have your content removed, please contact me, and I will remove it immediately. 📧 For promotions, sponsorships, or business inquiries, please contact: [email protected]
ADVERTISEMENT
මෙක බැලුවම ආයෙ බෙට්ට කොමඩ් එකට දාල දුක් දෙන්න හිතෙන්නැ 😪❤️🩹
බෙටි කතා( දොරමඩලාව) ❌ ගූ මඩලාව ✅
NTE විතරක් නෙමේ Crimson desert එකත් ගේනකන් තාම කොල්ලෝ බලන් ඉන්නව spoil කරගන්නෙවත් නැතුව. ඒකෙත් අනිවා full game එකේ live එකක් ඕනි චභී
4:14:35 pradmaz said"sujan අඩො ඒක නම්"😂😂 After paone next level ආතල් 😂😂
4:51:32 maniya said"patton එක ඔබහන් " 😂😂😂 මොඩයකෙක් මනියා 😂😂
චබී G.D කවද්ද එන්නෙ
3:49:23 Impostor Time 🚫🚫 4:08:11 4:16:36
3:56:59 chabHi dakke nAdda bn 😂 වැඩෙ තියෙන්නේ උබ දැක්කේ නෑ light ගිහින් තියෙන හින්දා.
ado supiriyak bn. goda kalekin okkoma set una. maru bn. hina una kiyanne patta widihata...😂😂😍
4:12:23 අම්මෝ ආතල් අපිට 😂😂😂😂 Pradmaz lionge voice එක copy kara "ආ"කියන😂
G.D. wren bake badu na! 😭🩷
මේක බත් කකා බලපු උන්
අනේ චබී rdr ඕනේහ්🙃❤️
3:08:10 චභිර් කලි අයියා.😂
Gd baka dan hiss wela ade enne gd❤
කාලෙකට පස්සෙ හිනා උනා බෙටි විසිවෙන්න 😂😂😂
Heta rp one😊
3:43:47 😂😂😂
ආතල්ම ලයිව් එක😂
adooooooooooooooo set එකම ඉන්දෙද්දී පට්ට බං❤ හැමෝම සෑහෙන කාලෙකින් set උනේ❤