An online co-op horror experience for up to 4 players. Use your elastic arms to grab valuable loot for your captain. But be careful, danger lurks around every corner trying to take your booty! පුක හපන බූතයෝ 😅 | Last Pirates: Die Together Sinhala Gameplay 🔵 https://www.facebook.com/allenkslframe/ 🔴 instagram.com/allen_k_sl ⚫ tiktok.com/@allen_k_sl 🟣 https://discord.gg/KAWeJpqGBV 📧 For sponsorships , promotions , or business inquiries, please contact: [email protected] ▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂ ➥My Pc Specifications: • Processor - intel i5 14th genn • Motherboad - MSI PRO B760M • RAM - Kingston 16GB • VGA - RTX 5060 ti • SSD - MSI SPATIUM M450 500GB • Power Supply - ANTEC ATOM G650 650W 80+ GOLD ▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂ #lastpiratesdietogether #gaming #allenksl
ADVERTISEMENT
මේ තුන්දෙනා දිගටම මේ විදිහට videos දාන්න ඕන කියන අය කෝ👍 👇
"ඒ මට පුක දියන් බන්....පුක නෑ.....😂💔"ගැම්මක් තමා ඇලන් කෙසෙල් 😌🤌💗
Peak one 😢😢
ඔක්කොම ඉන්න වීඩියෝ එකක් දාලා කියලා දැක්කම නිකන් දෙයියෝ දැක්කා වගේ😅❤
මේකත් repo එක වගේ නේද.❤ආතල් ලෝකයයි😂😂😂
Dance breack😂❤ කෝ
Set එකම ඉන්නවා කියන්නේ ඉතින් ආතල් කෝටියයි 😅
10:19 මක්කිවුවා 😂
සේට් එකම ඉන්නවා කියන්නේ ඉතින් ආතල් තමයි 😅❤️
peak one🎉👍👌👌🙂
R.e.p.o.seen Eka wage😢😢😢❤❤❤❤❤thawa pt ekak oni
ඇලනුයි. ඇලන්ගේ යාළුවෝ සෙට් එකත් එක්ක දෙන ආතල් නම් මරු කියන කට්ටිය කෝ බලන්න❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Set එකම ඉන්න තව වීඩිඕ ඔනේ ඇලන්❤😅😅 සුපිරියක් තමා
මම 1
ඇත්ත වශයෙන් ම ඔයාලා ටික එකතු උනා කියන්නෙ සුපිරියි පොඩ්ඩක් gostගෙන් පරිස්සම් වෙන්න හොදේ❤❤❤❤ආදරෙයි😅😊😊
Hamadama oyage video balanawa ayye balapu ewa aye balano 😂 oya patan gaththa widiya dan inna widiya ekka balanakota ayye lokuma wenasak gammak allen ayye ❤❤
Ade patta sons of the forest one eka patta😂❤❤❤❤😢❤
Dark night maru ❤😂
Ripo one aiyee
Gammak thamayi alan ඔක්කොම ඉන්නව කියන්නෙ ඉතින් ආතල් තමයි❤❤❤❤❤❤❤😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊