🔥 PERINGKAT AKHIR HARI TERAKHIR, PMPL MY SPRING 2026 🔥 Hari ketiga, dan ini bukan lagi “warm-up” atau “adjustment phase”, ini adalah hari penentuan pasukan terkuat di Era Baru PUBG Mobile Malaysia 💀🔥 Setiap squad dah baca meta, dah hafal zone, tapi dalam pressure macam ni, siapa yang boleh kekal tenang, dia yang akan mampu control game 🎯 THIS IS PMPL! 💥 Fight makin GANAS 💥 Timing semakin KRITIKAL 💥 dan setiap eliminasi mampu ubah keseluruhan momentum leaderboard 👑 NO ROOM FOR COMFORT ANYMORE 👑 Penghulu carta kena pertahan habis-habisan. yang mengejar makin agresif, makin berani! 🎙️ EMI MOHAMAD & SOULTANNN akan menemani anda menjadi saksi 3 pasukan yang akan mewakili MALAYSIA 🇲🇾 ⚔️ MAQNA ESPORTS CLUB ⚔️ AZ SLUMBER ⚔️ VERTICE ⚔️ GOLDEN SPEAR ⚔️ 4SEA ESPORTS ⚔️ TEAM 52 ⚔️ HASHIRA IGESPORT 24K ⚔️ UNTITLED ⚔️ SENTRY SYMPHONY ⚔️ BYSASU SHAZA ⚔️ VAMOS ⚔️ SDESA ⚔️ ALLSTR MY ⚔️ TEAM FPS ⚔️ DM XVICTIM ⚔️ HX VICTORY 📍 MAP ROTATION: ▶️ RONDO ▶️ ERANGEL ▶️ ERANGEL ▶️ ERANGEL ▶️ MIRAMAR ▶️ MIRAMAR Jangan lupa follow media sosial kami untuk update terkini PMPL MY 2026 🔥📲 Facebook - https://www.facebook.com/PUBGMobileEsportsMalaysia/ YouTube - https://www.youtube.com/@pubgmobilemy Instagram - https://www.instagram.com/pubgmobile.esports.my/ TikTok - https://www.tiktok.com/@pubgmobile.esports.my TikTok - https://www.tiktok.com/@pubgmofficialmy #2026PMNCMY #2026PMPLMY #PUBGMOBILE #PUBGMESPORTS #PUBGM
ADVERTISEMENT
syg nye vertice last game baru diorang keluar taring yang sebenar..lineup ni dah cukup padu dah mybe blm cukup serasi..cuba lagi next time tolong jgn bubar lineup yg skrg ni 💪💪💪
Match 1 ~ 43:40 (HX) Match 2 ~ 1:26:16 (MEC) Match 3 ~ 2:35:30 (AZ) Match 4 ~ 3:20:40 (VRT) Match 5 ~ 4:12:40 (SSE) Match 6 ~ 5:02:05 (VRT)
aduh sayang nya , ak nk vertice lepas pmgo 😢 , tkde slot invite ke untuk VERTICE haha
Vertice ggnt❤❤,GSP outperformed terus final ni😢
Sepi pmpl malay yaa
Game sepi