#mobilelegends#ml#cometopapa#hilmanaufa#MobileLegendsBangBang#MLBBMYSGCreators#MLBBEsports#MLBB#M7#MLBBM7#MLBBStarlight#MLBBNewSkin#MYtimeMYera #ItsMYTime #MPLMYS17 Donation 🎮 : https://sociabuzz.com/hilmanaufa SUBSCRIBE MY CHANNEL GUYS !! Support me on my social media account: Facebook Live : https://www.facebook.com/ComeToPaPaMY/ Instagram : http://instagram.com/hilmanaufa TikTok : www.tiktok.com/@hilmanaufa Twitter : https://twitter.com/HilmanAufa Shopee Merchandaise : https://shopee.com.my/cometopapamy Instagram Merchandaise : https://www.instagram.com/cometopapa_store/ Business & partnership : Email : [email protected]
ADVERTISEMENT
Kram betul² geram niii 😂
YE3 x leh pakai la..bagus ada gojess..kesian gojess..ye3 x layakkk..
Org ckp gojes terlalu masuk kedalam and mati. Aku tgk ye3 ni pun sama je. Lagi2 bila pakai Freya 2nd match ni. At least gojes tadah zoning ,team dpt objektif. Ni Freya kejar2 tp mati. Masi bawa gerakan tambahan mcm lawan onic hari tu. Hari tu kejar kairi trus mati. Kali ni kejar stormie trus mati. Kejar KDA kot
kramm ok je kut ye3 yg lebih².. klu nk hype tu hypekan dlm gameplay improve macro da micro individu dan teammate.. bkn menunggang popularity.. bingai betul.. 😂😂
Kalau perasan la.. Kramm ni kalau di peringkat antarabangsa pun, dia memang akan taunting balik team yang taunting SRG
Always bark dunno how to bite 😂
fist time tengok kram marah sedangkan dia orgnya yg tenang.
Badut. Hahaha
Kalau korg perasan, SRG selalu game 2 akan main hero enemy pick game 1 😂
Cepat koyak eh kram ni 😂
Hahaha Kram marah betul lah
Marah betul kram dekat ye3 😂
Kalau player kena penalty kena apa je? Tak boleh main beberapa match ke, denda ke mcm mana?
crazy game
Bapak tgi mna lah kasut rose tu smpai boleh jdi tgi mcm tu..hahaha
one think special about srg is.. they always in the same page.. every one know apa yang perlu buat without di arah.. kalau other team lwn mrk.. and target and wait utk srg buat mistake.. memang low change nk menang game.. mcm dulu kalau dota.. team china.. LGD,IG,VG memang disiplin dalam game high abis..they not good in pick off game,.. but in team fight especially late game.. that will show srg punya stronk.. remind me to team OG dota.. by notail and ceb.. they not good in pick off and snowball.. but in team fight.. no team can challenge them.. and OG ML and OG dota not much diffrent.. so congret to CEB having a great team..
😴
dah advantage lineup tp kena bantai jugak..dah tau kalah war tp paksa lord jgk
Kramm kena tukaq Gramm jalah game ni 😂
Kenapa kalae,laaa tanya lah diorang,bongok😂