Kehadiran pemain baharu memberi nafas segar buat AC Esports. Persoalannya, mampukah mereka akhirnya meraih kemenangan hari ini? SRG pula bertekad untuk terus mengekalkan dominasi. iG pernah mencuri satu kemenangan sebelum ini. Mampukah mereka mengulanginya, atau SRG kekal unggul? Ahad | 3 Mei 2026 ⚔️ AC vs TR - 2:30 PM ⚔️ SRG vs iG - 5:00 PM 📌 MPL MY Arena, Level 6, Quill City Mall Convention Centre 🎟️ Pautan di bio #MYtimeMYera #MPLMYS17 #MLBB
ADVERTISEMENT
Hahahahahahaha paduuuuu krammmm😂😂😂😂 1st time tgk krammm mengamuk mcm ni hahaha
4:46:16
Pehhh kramm 😂
38:40 - AC Esport VS Team Rey GAME 1 1:21:04 - AC Esport VS Team Rey GAME 2 3:06:43 - SRG VS iG GAME 1 3:55:33 - SRG VS iG GAME 2 4:27:13 - GAME 2 SAMBUNG SELEPAS TROUBLE SHOOTING 4:42:09 - TAMAT GAME 2 & KRAM TAUNTING
nasib yums x iv sekali kalau tak lagi panas tuu 🔥
kram x pnah ckp bnda2 trkutuk pda team lain mcm ni. mgkin team ig ada ckp apa2 ni pasal kram. slalu semua team srg ni depa semua humble mybe team ig ada ckp apa2 ni dkt team srg
Pedas kram🔥🔥
Roam lawak tim.nya vavian😂😂😂
Kramm panassssss😂😂
hihi bila kramm yang cakap semua kata pedas la padu la ape la cuba yang cakap tu player lain terus kene kecam woo cakap macam ii
kram dr entrance lgi tkde mood.
Kram dh lama geram dgn y3..season lpas pon sama macm ni jugak bila lawan y3..
Cuba yang ckp mcm tu Chibi. 2 tahun netizen ungkit 😆
Duo larva Why lose?
jangan camtu kram tim kau tu ada 6 orang je kalau ko kena ban nak bagi uni main exp ke 😂
Sekyss estava brincando com a Fanny enquanto o Innocent estava carregando kkkkk
SRG FOREVER
Kram knp ngamok guys?
Aeron vavian ada lord malah maju tanpa lord blunder yang sangat lucu😂😂😂😂😂
Sebab krammm klau local taunting mcm tu..kecoh dah haters😂