අඩෝ උටනම් Respect 🥺❤️ #1millon #cricket #trendingshort #cricketshorts #viral
Sign in to join the conversation
මෙන්ඩා කැරි වැඩක් කරපු හින්දා ගැහුවා මේකට report පාරවල් පහ හයක් 😢
කලින් දෙපාරක්ම කිව්වා line එකේ ඉන්න කියලා
ක්රිකට් ලෝකෙ ලස්සන කරන්නේ මේ වාගෙ අය තමයි ❤❤❤❤
Huyyo world cup match එකක් ඔය 😂
Ane pako admin cricket gana danne naththan nikan indapn oya match 2ka situations dekak ponnayo
Nikan dana wage
දෙවනි එකේ Wicket Keeper Stump එක කැඩුවේ නැත්ත්තේ Batsman වටුනා හින්දා දුවනකොට මෙන්ඩිස් කරේ Line එකේ හිටියේ නැති හින්දා ගැහුවා
යකෝ මෙන්ඩා එහෙම ගැහුවෙ batsman line එකේ හිටපු නැති නිසා.2 නි keeper wicket එකට ගැහුවෙ නැත්තෙ දුවන් එද්දි batsman වැටුන නිසා😂😂caption එකක් දානකොට හිතල දාපන්😂
aththamayi niyama sundarathwayak thiyenne ❤❤❤❤❤❤love you cricket
Ane mendis uthumananta vihilu karanna epa uba othana hitiyath karanne menda karapu vadema thama 😂😂😢😢😢 menda nisa lankava mach tikak hari dinanne
🎉🎉❤
ෙමන්ඩා ෙහාදයි😊😊
Menda Kalin kiwwa BN Rasheed da
මෙන්ඩා කැරි වැඩක් කරපු හින්දා ගැහුවා මේකට report පාරවල් පහ හයක් 😢
කලින් දෙපාරක්ම කිව්වා line එකේ ඉන්න කියලා
ක්රිකට් ලෝකෙ ලස්සන කරන්නේ මේ වාගෙ අය තමයි ❤❤❤❤
Huyyo world cup match එකක් ඔය 😂
Ane pako admin cricket gana danne naththan nikan indapn oya match 2ka situations dekak ponnayo
Nikan dana wage
දෙවනි එකේ Wicket Keeper Stump එක කැඩුවේ නැත්ත්තේ Batsman වටුනා හින්දා දුවනකොට මෙන්ඩිස් කරේ Line එකේ හිටියේ නැති හින්දා ගැහුවා
යකෝ මෙන්ඩා එහෙම ගැහුවෙ batsman line එකේ හිටපු නැති නිසා.2 නි keeper wicket එකට ගැහුවෙ නැත්තෙ දුවන් එද්දි batsman වැටුන නිසා😂😂caption එකක් දානකොට හිතල දාපන්😂
aththamayi niyama sundarathwayak thiyenne ❤❤❤❤❤❤love you cricket
Ane mendis uthumananta vihilu karanna epa uba othana hitiyath karanne menda karapu vadema thama 😂😂😢😢😢 menda nisa lankava mach tikak hari dinanne
🎉🎉❤
ෙමන්ඩා ෙහාදයි😊😊
Menda Kalin kiwwa BN Rasheed da