Balu wenne dotsanka 😂😂😂😂 orange cap eketh innawa mu❤
J
johnaura454 months ago
කෝලි wadda ඒත් පඩ වැඩියි.
U
udarshsolara374 months ago
kholi kyanbe mokadsa kana deyakda😂
gerolfechoing174 months ago
Kholi wadda❤❤
A
aprilclark9604 months ago
Dotpakaya balu vela thiyenne😂😂
M
maríadelcarmenuribe8014 months ago
වැඩ්ඩා වැඩ්ඩා..... අපේ උන් කෝ
advika_tara3 months, 4 weeks ago
Ape kalaye bihiuna ithamath vishishta batsman thamai Kholi kiyanne. Tendulkar tath vada ihalin thiyanna puluvan. Match ekak gahaddi puduma vidihataatch ekata bahala inne. Wicket eka vosokarannema naha kisima velavaka. Ape rate aya hithanava Kholi loku seen eke inne kiyala. Eyata eha inna onawatath vada sudusukam thiyenava. 2026 IPL eketh danata 400k gahala list eke udinma inne. One of the greatest basman in the history.
Oya lakunu 81 koheda gahala out wenne 😂
කෝලිව බිදුවට අවුට් කරන්න පුලුවන් අපේ උන්ට විතරයි ❤❤❤
ලකුණු 81 ගහල out උනේ
Koli balu wenne na ballo😂😂
Balu wenne dotsanka 😂😂😂😂 orange cap eketh innawa mu❤
කෝලි wadda ඒත් පඩ වැඩියි.
kholi kyanbe mokadsa kana deyakda😂
Kholi wadda❤❤
Dotpakaya balu vela thiyenne😂😂
වැඩ්ඩා වැඩ්ඩා..... අපේ උන් කෝ
Ape kalaye bihiuna ithamath vishishta batsman thamai Kholi kiyanne. Tendulkar tath vada ihalin thiyanna puluvan. Match ekak gahaddi puduma vidihataatch ekata bahala inne. Wicket eka vosokarannema naha kisima velavaka. Ape rate aya hithanava Kholi loku seen eke inne kiyala. Eyata eha inna onawatath vada sudusukam thiyenava. 2026 IPL eketh danata 400k gahala list eke udinma inne. One of the greatest basman in the history.
Paw ubala 😂
Paka tamai 😂😂
Koli kohomath weddeka thama
Ehama kiyanna eapa. Mewage waddek aya cricket loke pahalawi kiyala hithannath amarui❤❤❤❤❤❤❤❤❤
😮❤Yako balu tho
හොද වැඩේ...පඩය
Kohomada crowd eke sadde nathi una vidiha
😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂