#MansoorAliKhan #shorts Mansoor Ali Khan is an Anchorperson for a Current Affairs program on Hum News. Facebook: https://www.facebook.com/MansoorAliKhanLive/ Twitter: https://twitter.com/_Mansoor_Ali Instagram: https://www.instagram.com/mansooralikhanlive/ YouTube: https://www.youtube.com/c/MansoorAliKhanLive/featured WhatsApp: https://whatsapp.com/channel/0029VaD0FfKBfxoCg8TfPJ3K TikTok: https://www.tiktok.com/@journalistmansooralikhan
ADVERTISEMENT
چوروں نے کسی نا کسی بہانے سے لوٹنا ہی ہوتا ہے 😂😂😂
سپورٹس کا پتہ نہیں باقی بازار بند ہونا بالکل ٹھیک ہے۔ دوکاندار حضرات بھی خوش ہیں۔صبح 8:00 دکان کھول لی یا 8 سے بھی پہلے اور رات 8:00 بند کر دی باقی ٹائم ریسٹ ہو جاتا ہے۔
💯 percent true
Corruption hmara national sports h
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ منصور علی خان صاحب پاکستان میں تو ہمیشہ جب بھی قانون نیا بنتا ہے تو اس میں رشوت کے ریٹ ہائی ہوتے ہیں رشوت ختم نہیں ہوتی عوام کو سہولت نہیں ملتی یہ سہولت قانون نافذ کرنے والے اداروں کو ملتی ہے کہ ان کے رشوت کے ریٹ ہائی ہو جاتے ہیں۔یہ کوئی عجیب بات نہیں ہے کے ایسا ہو رہا ہے۔
I agreed with Mansoor bhai
Pakistan humanity level is black on the earth through the history of the world
مغرب کے بعد سورج غروب کے بعد سارے کاروبار بند ھونا چاہیے آپ اللہ کے بنائے ہوئے اصول کے خلاف چلو گے تو پریشانی تو ھو گی
Sub sy pehly ya lockdown Laga q ha or hamari sports ko please activate Karna chahya I fully agree this
Toh dokane band kerne ki kia sense hai. Sehat ka jis ne khiyal rakhna hai toh wo woh suba jaldi Ute us waqt exercise ki koi activity ker Liya kere. Qn ke AP ne ek vlog mein KAHA tha yeh acha Howa hai.🎉
ہم لوگ بھی بہت زیادہ پریشان ہیں کوئی مسائل کا حل نکالیں پلیز
زندگی پہلے ہی اتنی کم تھی .... پھر Lockdown pe Lockdown 😂
حکومت میں جب تمام جاہل اور نااہل بیٹھے ہوں تو خیر کی امید عبث ہے۔
Karachi me bhe esa he lockdown he
Hamary idary hi assy Hain Mansoor Bahi, Pakistan main Zulam ky ILAWA Kuch nahi hota.
janab sports k.ilawa bhi mjh jesy hzaroo lakho logo ki shops bnd hn meri 1 tuc shop he kam.ka.time 9 bjy sy rat 3 tk hota he or aj kl 8 bjy sb bnd halat itny bury hogye k financial tngi k sth sth ab tbiyt b chirchiri ho rahi he or ghr ka mahool effect ho raha he khuda naehloo sy hmary mulk ki hifazat kry
Khan❤❤❤❤❤❤❤❤❤l❤ve❤❤❤❤🎉🎉🎉🎉
Bohat achi baat ki hy
Corruption, hamara national behaviour hai😂😂😂
Very true I am with you very shame for ???