JD ko paka karlo them ma boling line ache hojaya ge
C
cheyenne_brown3Β months, 3Β weeks ago
Umair Iodine β€β€β€ I have played against him and with him, he was the fastest.
mariacecΓliaalbuquerque4273Β months, 3Β weeks ago
Ab arha hai maza adeel vlogs kaβ€
S
saravista283Β months, 3Β weeks ago
Congratulations.. Well Played.
G
georgesnight773Β months, 3Β weeks ago
YAAR Adeel meny apko kha tha na peggy leg ka lappa hay khali bus... ab ye proof b hogya bhai.. off k ball ko leg maar rha hay.. ye hay iska cricketing scenes..
R
reynaldo_godΓnez3Β months, 3Β weeks ago
5:10 saaf saaf Bol thi yrr
R
rebeccareynolds8953Β months, 3Β weeks ago
Adeel vlogs is brand β€β€β€β€
advaithsoni6543Β months, 3Β weeks ago
Bro paggy ko Usman lefty ka Sath opening kr wao kiun ka paggy opening ma hi acha khalta haπ
sarah_wallace3Β months, 3Β weeks ago
β€β€
M
martin_hayes3Β months, 3Β weeks ago
Peggi ko bolo 2 over m chase krega mob m game khel rha h Kiya cricket h Bhai itni bri bt ni krni chahye
I like your vlog itβs bring me in past when I was playing cricket a lot.
steven.gonzalez3Β months, 3Β weeks ago
Love your team Adeel bahi π Ahsan CHEEL is my favourite β€
marΓaluisa_lemus3Β months, 3Β weeks ago
Yar inlogo ko criticise na kiya kro yeh players apna 100 dete koi kesa b khelta apko pasand aye dekho ni aa rha na dekho but yar jaan marte har bnda ghar se acha hi khelne aya hota bs apne upr thora kaam b kre sb jo jo acha ni khel rha batsman bat swing ki practice timing ki and bowlers length and line and then pace and slow and kaha kis time kya ball krne and pitch and ground k hisab se b MashAllah keep growing guys β€π
L
laurie.morgan3Β months, 3Β weeks ago
Jd is a good bowler β€π
luisquesada5243Β months, 3Β weeks ago
ADEEL VLOGSSβ€
lakshmiatlas433Β months, 3Β weeks ago
First β€β€β€β€β€
M
meganseraph653Β months, 3Β weeks ago
Good to see usman back in form he is the most stylish batsman of your team
Usman lefty khi batting very good
Zaryab bhi ajaye to scene on hai
JD ko paka karlo them ma boling line ache hojaya ge
Umair Iodine β€β€β€ I have played against him and with him, he was the fastest.
Ab arha hai maza adeel vlogs kaβ€
Congratulations.. Well Played.
YAAR Adeel meny apko kha tha na peggy leg ka lappa hay khali bus... ab ye proof b hogya bhai.. off k ball ko leg maar rha hay.. ye hay iska cricketing scenes..
5:10 saaf saaf Bol thi yrr
Adeel vlogs is brand β€β€β€β€
Bro paggy ko Usman lefty ka Sath opening kr wao kiun ka paggy opening ma hi acha khalta haπ
β€β€
Peggi ko bolo 2 over m chase krega mob m game khel rha h Kiya cricket h Bhai itni bri bt ni krni chahye
Can you please let me
I like your vlog itβs bring me in past when I was playing cricket a lot.
Love your team Adeel bahi π Ahsan CHEEL is my favourite β€
Yar inlogo ko criticise na kiya kro yeh players apna 100 dete koi kesa b khelta apko pasand aye dekho ni aa rha na dekho but yar jaan marte har bnda ghar se acha hi khelne aya hota bs apne upr thora kaam b kre sb jo jo acha ni khel rha batsman bat swing ki practice timing ki and bowlers length and line and then pace and slow and kaha kis time kya ball krne and pitch and ground k hisab se b MashAllah keep growing guys β€π
Jd is a good bowler β€π
ADEEL VLOGSSβ€
First β€β€β€β€β€
Good to see usman back in form he is the most stylish batsman of your team