Apny time ka acha bowler 👍 ha but ye score retirement k baad lagy han
S
shawn.henderson4 months, 1 week ago
یہ میچ میں نے لائف دیکھ تھا اور آخری والا چھکا میرے پاس آہ کر گرا تھا
J
justin_brown4 months ago
Wahab Riaz k credit pr Mohali wala match hi enough hai, but unfortunately batting nai boht disappoint Kia and Pakistan lost the match.
T
tony_johnson3 months, 3 weeks ago
Iss bnde ka action kamal ka tha or bowling achi thi
N
nicholas_bell4 months ago
Parchi palyer…. Sifarshi,,, sports minister lag gya tha bad mein
D
dimitrios_bonbach4 months ago
2023 Exhibition match Quetta❤
C
christy_cooper4 months ago
magar ye practise match k bad se hi downfall shruru hua thaaa hahahahahhahah
J
jilllewis3304 months ago
He is was very good bowler especially in depth bowling but iftikar is a very strong hitter of cricket bowl 💜💜💜
C
cheyenne_brown4 months ago
Iftimania🔥
C
christopherharper9554 months ago
اسے سات بھی پڑ سکتے ہیں ھمیں ٹیپ بال پر لگاتار تین پڑجائیں ھم منہ چھپاتے پھرتے ہیں
melanie.campbell4 months ago
Sharm nahi atti inko Isi tarh team ka berraghrak Kiya ha Selector Director or bohat Koch Wahab riaz nah
kabir_khalsa4 months ago
40 metres boundary 😂😂
D
dawn_horton3 months, 3 weeks ago
And the day Iftikhar smashed six sixes was the last day of his form
angela.patterson3 months, 2 weeks ago
Bhai bahut acchi bowling Karai Thi teen wiket Li Thi Aur sirf Yara ran
caitlin_macdonald4 months ago
Noon leak ka tatoo
C
christopherharper9554 months ago
Minister sab chiiika chiika 🤣🤣
J
juliapope5954 months ago
😂😂😂
M
margotgilles4324 months ago
Bring back iftequar and shahdab and m rizwan and babar azam and shenshah afridi too middle order players not good enough
S
silvia_garcía4 months ago
Hahahahaha jab wahab sahab patwari banay tou izaat 6 sixes ki wajja saiy kharaab hoi kioun kay patwari honay kai liay sub saiy pahelay ghatiya kaam kerna parhta hai jaissy 6 sixes kha ker😂😂😂😂😂
C
cynthia.costa4 months ago
Munafiq bno gy Mansour or iqrar Ki trah to yehi hall hoga muny
Apny time ka acha bowler 👍 ha but ye score retirement k baad lagy han
یہ میچ میں نے لائف دیکھ تھا اور آخری والا چھکا میرے پاس آہ کر گرا تھا
Wahab Riaz k credit pr Mohali wala match hi enough hai, but unfortunately batting nai boht disappoint Kia and Pakistan lost the match.
Iss bnde ka action kamal ka tha or bowling achi thi
Parchi palyer…. Sifarshi,,, sports minister lag gya tha bad mein
2023 Exhibition match Quetta❤
magar ye practise match k bad se hi downfall shruru hua thaaa hahahahahhahah
He is was very good bowler especially in depth bowling but iftikar is a very strong hitter of cricket bowl 💜💜💜
Iftimania🔥
اسے سات بھی پڑ سکتے ہیں ھمیں ٹیپ بال پر لگاتار تین پڑجائیں ھم منہ چھپاتے پھرتے ہیں
Sharm nahi atti inko Isi tarh team ka berraghrak Kiya ha Selector Director or bohat Koch Wahab riaz nah
40 metres boundary 😂😂
And the day Iftikhar smashed six sixes was the last day of his form
Bhai bahut acchi bowling Karai Thi teen wiket Li Thi Aur sirf Yara ran
Noon leak ka tatoo
Minister sab chiiika chiika 🤣🤣
😂😂😂
Bring back iftequar and shahdab and m rizwan and babar azam and shenshah afridi too middle order players not good enough
Hahahahaha jab wahab sahab patwari banay tou izaat 6 sixes ki wajja saiy kharaab hoi kioun kay patwari honay kai liay sub saiy pahelay ghatiya kaam kerna parhta hai jaissy 6 sixes kha ker😂😂😂😂😂
Munafiq bno gy Mansour or iqrar Ki trah to yehi hall hoga muny