Soultrob Soultrob
Home Videos Search Liked Videos Bookmarked Inbox Notifications Sign In
Get it on Google Play Log In
Soultrob
0:00
0:45
0:45

Rodtang KO dengan Takeru

Sports
ADVERTISEMENT
Comments 100 johnaura45: Betul bro rodtang main game ni tak mcm selalu dia main..nam…
More Like This
MZINGA: Simba hesabu kali sana 9:49
MZINGA: Simba hesabu kali sana
Sports 185 0
MWAKITALIMA ACHARUKA N\SIMUJUI MAXI NZENGELI NI NANI 0:48
MWAKITALIMA ACHARUKA N\SIMUJUI MAXI NZENGELI NI NANI
Sports 146 27
AMBOKILE: AZIZ KI NAMBA 10 BORA AFRIKA! ASIST YAKE INAWEZA KUPANDISHA VIWANGO LIGI,SHALULILE KIVUTIO 13:15
AMBOKILE: AZIZ KI NAMBA 10 BORA AFRIKA! ASIST YAKE INAWEZA KUPANDISHA VIWANGO LIGI,SHALULILE KIVUTIO
Sports 127 31
GB 64 AISOMA KATIBA MPYA YA SIMBA YENYE WAWEKEZAJI 3 / SITAKI MILION 5 AMLIPUA KISUGU NA MC GARAB 35:29
GB 64 AISOMA KATIBA MPYA YA SIMBA YENYE WAWEKEZAJI 3 / SITAKI MILION 5 AMLIPUA KISUGU NA MC GARAB
Sports 0 40
MAISHA YA MUSSA CAMARA UKO NI KUJIACHIA SIMBA WAMEPOTEZA BONGE LA KIPA 0:15
MAISHA YA MUSSA CAMARA UKO NI KUJIACHIA SIMBA WAMEPOTEZA BONGE LA KIPA
Sports 141 1
🚨💣 RECORD DEAL! CHELSEA FOR THREE! BALDE-UNITED AND LIVERPOOL DECISION! ENZO, JULIÁN, SARR, GUSTO… 8:10
🚨💣 RECORD DEAL! CHELSEA FOR THREE! BALDE-UNITED AND LIVERPOOL DECISION! ENZO, JULIÁN, SARR, GUSTO…
Sports 7.3k 100
Unexpected Transfers.💀 0:38
Unexpected Transfers.💀
Sports 36.4k 0
Messi Has His Legacy, But Ronaldo Is My GOAT 🐐🔥⚽ 1:05
Messi Has His Legacy, But Ronaldo Is My GOAT 🐐🔥⚽
Sports 12.0k 100
You've reached the end

Comments 100

Sign in to join the conversation

Sign in
J
johnaura45 4 months ago

Betul bro rodtang main game ni tak mcm selalu dia main..nampak mcm game setting juga

S
sergioserna599 4 months ago

Road tang lawan x sunguh2 ....mngkin dia bt mcm to bnda respect dkat takeru ,sbb takeru nk bersara.......

R
robert.maldonado 4 months ago

Itu hadiah rodtang buat takeru ❤ yang penting duit masuk banyak kita on jerr 😂

danieladams607
danieladams607 4 months ago

Mencurigakan sekali

H
hugo.ozuna 4 months ago

Betul...ini bukan game sebenar Rodtang

A
angela_rodriguez 4 months ago

Kalah menang adat, memang sedikit berbeza cara permainan Rodtang.

E
eshana.modi 4 months ago

Seluruh nya sudah di jadikan ugutan,harus gi mana lg rodtang,kena terima..tp rodtang tetap no 1..semua nya sudah di atur huhuiiii

N
nicholas_smith 4 months ago

Rodtang terkenal dengan rahang besi.. aku minat sangat dengan rodtang ni...kalau kau kata seting aku percaya.. sedih wey idola aku kalah.. 😢😢

gesine_schinke
gesine_schinke 4 months ago

Sma mcm game Buawkau dlu jgk,ini Jepun bro..politik game Mafia

C
cynthia.costa 4 months ago

Money is win 🎉 game judi ni..

N
nehaganesh976 4 months ago

Rodtang pura pura kalah,krna di tekan sama org2 besar,kalahpun rodtang di bayar mahal,kekalahannya.

S
sierrahayes217 4 months ago

Rodtang takeru dah jadi sahabat.. ni memang untuk buah kenangan takeru dari rodtang..

J
joshuaplume84 4 months ago

Aduhh sedihhh betul abang Rodtang kalah....

D
daniela_campos 4 months ago

Ni bkn game stting ni faktor fitness lpas 2 bnyk pikir pun bleh jdi.. ap2 pun tahniah takeru mntap..

C
christine_ferrand 4 months ago

Game politik..telah dirancang"✔️👁️siapa rancang ....Kartel✔️atas sbb tertentu..( kemungkinan tu ada) sbb..$$$$$$$$$😮

S
saravista28 4 months ago

Cara hendak 'menjatuhkan' rodtang. 😅

E
ericarguello266 4 months ago

Takeru use drG because if u see rodtang hit his face didn't got hurt that's weird.

revadawn74
revadawn74 4 months ago

Aku yg tgk full fight mmg 100% setuju. Rodtang punya game berbeza sgt2. Ada masa siap nmpk mcm Rodtang tgh tggu jee Takeru tumbuk dia. Siapa biasa tgk game Rodtang mmg nmpk beza sgt2 laaa😜🤪

maanaszachariah60
maanaszachariah60 4 months ago

Game setting + konflik dgn one + rule kickboxing.. kena ikut rule one jika maw selamat. Pandangan luar.

eloah_damata
eloah_damata 4 months ago

Rodtang dah dibeli

You've reached the end
  • Home
  • For You
  • Search
  • Sign In