Rodtang KO dengan Takeru
ADVERTISEMENT
Comments 100
johnaura45:
Betul bro rodtang main game ni tak mcm selalu dia main..nam…
More Like This
9:49
MZINGA: Simba hesabu kali sana
Sports
185
0
0:48
MWAKITALIMA ACHARUKA N\SIMUJUI MAXI NZENGELI NI NANI
Sports
146
27
13:15
AMBOKILE: AZIZ KI NAMBA 10 BORA AFRIKA! ASIST YAKE INAWEZA KUPANDISHA VIWANGO LIGI,SHALULILE KIVUTIO
Sports
127
31
35:29
GB 64 AISOMA KATIBA MPYA YA SIMBA YENYE WAWEKEZAJI 3 / SITAKI MILION 5 AMLIPUA KISUGU NA MC GARAB
Sports
0
40
0:15
MAISHA YA MUSSA CAMARA UKO NI KUJIACHIA SIMBA WAMEPOTEZA BONGE LA KIPA
Sports
141
1
8:10
🚨💣 RECORD DEAL! CHELSEA FOR THREE! BALDE-UNITED AND LIVERPOOL DECISION! ENZO, JULIÁN, SARR, GUSTO…
Sports
7.3k
100
0:38
Unexpected Transfers.💀
Sports
36.4k
0
1:05
Messi Has His Legacy, But Ronaldo Is My GOAT 🐐🔥⚽
Sports
12.0k
100
You've reached the end
Betul bro rodtang main game ni tak mcm selalu dia main..nampak mcm game setting juga
Road tang lawan x sunguh2 ....mngkin dia bt mcm to bnda respect dkat takeru ,sbb takeru nk bersara.......
Itu hadiah rodtang buat takeru ❤ yang penting duit masuk banyak kita on jerr 😂
Mencurigakan sekali
Betul...ini bukan game sebenar Rodtang
Kalah menang adat, memang sedikit berbeza cara permainan Rodtang.
Seluruh nya sudah di jadikan ugutan,harus gi mana lg rodtang,kena terima..tp rodtang tetap no 1..semua nya sudah di atur huhuiiii
Rodtang terkenal dengan rahang besi.. aku minat sangat dengan rodtang ni...kalau kau kata seting aku percaya.. sedih wey idola aku kalah.. 😢😢
Sma mcm game Buawkau dlu jgk,ini Jepun bro..politik game Mafia
Money is win 🎉 game judi ni..
Rodtang pura pura kalah,krna di tekan sama org2 besar,kalahpun rodtang di bayar mahal,kekalahannya.
Rodtang takeru dah jadi sahabat.. ni memang untuk buah kenangan takeru dari rodtang..
Aduhh sedihhh betul abang Rodtang kalah....
Ni bkn game stting ni faktor fitness lpas 2 bnyk pikir pun bleh jdi.. ap2 pun tahniah takeru mntap..
Game politik..telah dirancang"✔️👁️siapa rancang ....Kartel✔️atas sbb tertentu..( kemungkinan tu ada) sbb..$$$$$$$$$😮
Cara hendak 'menjatuhkan' rodtang. 😅
Takeru use drG because if u see rodtang hit his face didn't got hurt that's weird.
Aku yg tgk full fight mmg 100% setuju. Rodtang punya game berbeza sgt2. Ada masa siap nmpk mcm Rodtang tgh tggu jee Takeru tumbuk dia. Siapa biasa tgk game Rodtang mmg nmpk beza sgt2 laaa😜🤪
Game setting + konflik dgn one + rule kickboxing.. kena ikut rule one jika maw selamat. Pandangan luar.
Rodtang dah dibeli