π€ MBAPPE TOKSIK DI REAL MADRID!!
ADVERTISEMENT
Comments 100
keith.mitchell:
Man u tak perlu mbapee
More Like This
9:49
MZINGA: Simba hesabu kali sana
Sports
185
0
0:48
MWAKITALIMA ACHARUKA N\SIMUJUI MAXI NZENGELI NI NANI
Sports
146
27
13:15
AMBOKILE: AZIZ KI NAMBA 10 BORA AFRIKA! ASIST YAKE INAWEZA KUPANDISHA VIWANGO LIGI,SHALULILE KIVUTIO
Sports
127
31
35:29
GB 64 AISOMA KATIBA MPYA YA SIMBA YENYE WAWEKEZAJI 3 / SITAKI MILION 5 AMLIPUA KISUGU NA MC GARAB
Sports
0
40
0:15
MAISHA YA MUSSA CAMARA UKO NI KUJIACHIA SIMBA WAMEPOTEZA BONGE LA KIPA
Sports
141
1
8:10
π¨π£ RECORD DEAL! CHELSEA FOR THREE! BALDE-UNITED AND LIVERPOOL DECISION! ENZO, JULIΓN, SARR, GUSTOβ¦
Sports
7.3k
100
0:38
Unexpected Transfers.π
Sports
36.4k
0
1:05
Messi Has His Legacy, But Ronaldo Is My GOAT ππ₯β½
Sports
12.0k
100
You've reached the end
Man u tak perlu mbapee
Tak maulah player mcm tu.Jgn rosakkan MU.
Toksik PSG asal nyaa
Jangan lah... Nanti tukar nama pula kepada MBAPPE UNITED.... Tak payah πππππ
Menyu tk perlukan turtle mcm tu...πππ
Man united xperlukan mbape. Pemain skrg sdh terbaik. Tggal utk polish dan work hard. Tactical yg lebih padu. Jalannnnnβ€
MU tak perlu kan Mbappe. Jangan bawak perangai toxic dan diva ke dressing room MU
aku lagi ok kalau bellingham join united
X setuju.. Pasal nnti man u plak toksik.. Dah la carrick tu bukan jenis mcm SAF, Mourinho @ Amorim.. Pemain xleh besar dari club.
Tengok la lepas dia keluar PSG apa jadi...π π π
Biarlah dia di Real Madrid saja...
Kt psg dh problem mamat ni
Ineos tak nak bayar gaji dia yg terlampau mahal tu domm lagi pun kita tak perlukan dia sbb kita punya "Gareth Bale Dorgu" kita dh fit sekarang π
Bingai π biar la die nak buatpe duit die cingey die π kenapa org lain sakit hati hahahahhaha
Yang sembang panjang mulaΒ² tuh xdak apa ponπ ...yg plot twist diaa "mbapee ke MU"..jalann...kanΒ²π
ManU sekarang dah kembali stabil dengan skuad yang harmoni.. jangan rosakkan skuad yang sedia ada..
Baik hantar ke liga Scotland
alhamdulilah
Nampak je dicrector tapiπ
Dah 9 juta lebih gak lah sekarang yang nak dia keluar