Amrie pon kalah lawan lari dgn daus??? π€π¨π #amrie #daus #amuna #aiteam
Credit video : alieff irfan
ADVERTISEMENT
Comments 28
revadawn74:
macam biasa produk sabah x pernah gagal edit1: terima kasihβ¦
More Like This
9:49
MZINGA: Simba hesabu kali sana
Sports
185
0
0:48
MWAKITALIMA ACHARUKA N\SIMUJUI MAXI NZENGELI NI NANI
Sports
146
27
13:15
AMBOKILE: AZIZ KI NAMBA 10 BORA AFRIKA! ASIST YAKE INAWEZA KUPANDISHA VIWANGO LIGI,SHALULILE KIVUTIO
Sports
127
31
35:29
GB 64 AISOMA KATIBA MPYA YA SIMBA YENYE WAWEKEZAJI 3 / SITAKI MILION 5 AMLIPUA KISUGU NA MC GARAB
Sports
0
40
0:15
MAISHA YA MUSSA CAMARA UKO NI KUJIACHIA SIMBA WAMEPOTEZA BONGE LA KIPA
Sports
141
1
8:10
π¨π£ RECORD DEAL! CHELSEA FOR THREE! BALDE-UNITED AND LIVERPOOL DECISION! ENZO, JULIΓN, SARR, GUSTOβ¦
Sports
7.3k
100
0:38
Unexpected Transfers.π
Sports
36.4k
0
1:05
Messi Has His Legacy, But Ronaldo Is My GOAT ππ₯β½
Sports
12.0k
100
You've reached the end
macam biasa produk sabah x pernah gagal edit1: terima kasih sebab like. saya tak pernah like banyak mcm ni
Ringan lari sebb kaki ayam slh 1 faktor
Madkhan dgn irfan laju gila
Daus mmg atlet lah... Btw.. ni produk sabahan..duaΒ² laju..π
Macam serentak pulak lari nya
Btul laa tu daus..saya dh tgk content smlm.btul
pakai kasut tu , tak sesuai kalau lari di rumput . tapi kalau buka pun rasa saing-2 jer tu tak beza jauh π
Tetap ngan hafiz jgak klau bab lari ni π
Sejak bile die kalah kan die slowkaj larian untuk pas baten.. Klau tgk betul die siap toleh lagi
Sbb pakai kasut tu
Laju daus lari
Kasut xpkaai.. KLU. Pakai kasut leh kena tinggal.. kira Amri laju lagi.. Sb kasut pakai..
Dalam sukan olahraga kena pakai kasut ya...
Amrie lagi laju daripada dauss
Daus nampak hensem time niππ₯
Cuba lawan hafiz hakim
cantik gaya dorg lari..
pnggil mehh semua try dgn aku hahaah
Nuar apa pn x boleh
tu bukan daus