Aaron clarke menantang umar dan kabilan sekaligusπ±
ADVERTISEMENT
Comments 52
marΓacristina_deanda:
fighter legend dari malaysia padahal kami orang malaysia ajβ¦
More Like This
9:49
MZINGA: Simba hesabu kali sana
Sports
185
0
0:48
MWAKITALIMA ACHARUKA N\SIMUJUI MAXI NZENGELI NI NANI
Sports
146
27
13:15
AMBOKILE: AZIZ KI NAMBA 10 BORA AFRIKA! ASIST YAKE INAWEZA KUPANDISHA VIWANGO LIGI,SHALULILE KIVUTIO
Sports
127
31
35:29
GB 64 AISOMA KATIBA MPYA YA SIMBA YENYE WAWEKEZAJI 3 / SITAKI MILION 5 AMLIPUA KISUGU NA MC GARAB
Sports
0
40
0:15
MAISHA YA MUSSA CAMARA UKO NI KUJIACHIA SIMBA WAMEPOTEZA BONGE LA KIPA
Sports
141
1
8:10
π¨π£ RECORD DEAL! CHELSEA FOR THREE! BALDE-UNITED AND LIVERPOOL DECISION! ENZO, JULIΓN, SARR, GUSTOβ¦
Sports
7.3k
100
0:38
Unexpected Transfers.π
Sports
36.4k
0
1:05
Messi Has His Legacy, But Ronaldo Is My GOAT ππ₯β½
Sports
12.0k
100
You've reached the end
fighter legend dari malaysia padahal kami orang malaysia aja ga kenal sebelum dia ke byon
Dia tak kata pun jika ingin membalaskan kekalahan azwan.. admin ni faham bahasa inggeris atau tak? Dia kata kalau no.6 nak ambil tempat dia balik dia terima cabaran.. kalau taknak dia akan buru no.2
Lawan ranking ke 2 sih. Biar bisa lawan putra kalau menang π
Bagi dia lawan sama Umar dulu kok... Kemudian lawan sama Fahri... Baru seru... π€£π€£π€£
Aku lebih suka kalau si bule tu ketemu Umar. Biar dia Tau rasa
Dia tau gimana caranya dapet dukungan di byon, dengan call out fighter Malay dan pasti netizen indo pada dukung π
Nmpk sangat fighter Malaysia kerasΒ² Sebb itu dia mahu tantang fighter Malaysia
Fighter indo dia ngak brani lawan ππ
Seru sih kalo Aaron vs Umar, gaya bertarungnya samaΒ² stylish full teknik jarang ada clinch
Suruh dia cukur bulu ketiak dia dulu LA geli aihh pengotorπππ
Hahahah lawak Aaron nk lawan dengan Umar almatin tidur lah si Aaron Jagan pernah main dengan siku umar hahahah kalau nk tido tray lah lawan dengan Umar risau koyak je kepala Aaron hahaha π€£π€£π€£π€£π€£
dua2 fighter ini terima kalau betul dikasi lawan... tak ada kata takut bagi kedua fighter ini lah... π
Halah putra mnang tu gara2 lawanya keroco2 coba klo lawan ronal gak curang
LAWAN RANKING 3,2 AJA AARON KEWALAHAN π LEMAHH
terlalu percaya diri
Dia tau cara traffic sosial media di indonesia... Hahahah...
wkwkwkkw admin kayak pintar ajaπππππ
McGregor versi Byonπ
Dia tau cara nyari panen fan indoπΏdengan cara ngebantai fighter malayπΏ
Next aaron vs kksam