Tahniah Arsenal Juara EPL , Liverpool Baik Main Pingpong- EPL REVIEW‼️
ADVERTISEMENT
Comments 100
advika_tara:
Everton tak rileek dohh tak chill tak sporting dohh everton…
More Like This
9:49
MZINGA: Simba hesabu kali sana
Sports
185
0
0:48
MWAKITALIMA ACHARUKA N\SIMUJUI MAXI NZENGELI NI NANI
Sports
146
27
13:15
AMBOKILE: AZIZ KI NAMBA 10 BORA AFRIKA! ASIST YAKE INAWEZA KUPANDISHA VIWANGO LIGI,SHALULILE KIVUTIO
Sports
127
31
35:29
GB 64 AISOMA KATIBA MPYA YA SIMBA YENYE WAWEKEZAJI 3 / SITAKI MILION 5 AMLIPUA KISUGU NA MC GARAB
Sports
0
40
0:15
MAISHA YA MUSSA CAMARA UKO NI KUJIACHIA SIMBA WAMEPOTEZA BONGE LA KIPA
Sports
141
1
8:10
🚨💣 RECORD DEAL! CHELSEA FOR THREE! BALDE-UNITED AND LIVERPOOL DECISION! ENZO, JULIÁN, SARR, GUSTO…
Sports
7.3k
100
0:38
Unexpected Transfers.💀
Sports
36.4k
0
1:05
Messi Has His Legacy, But Ronaldo Is My GOAT 🐐🔥⚽
Sports
12.0k
100
You've reached the end
Everton tak rileek dohh tak chill tak sporting dohh everton 🥀😔 Tahniah Man City membotol dah menjadi pengganti kepada Arsenal bottlers FC, harey Guehi pi assist gol everton tu doh 🗿💔 Btw kepada Liverpool, pergi la masuk gua teman Chelsea dlm tu HAHAHAHAHA 🤣😔🥀
Petang2 main badminton, Terbaik lahhhhhh everton!
EVERTON TAK VIBE DOOHH....
padan muka MC , tulah troll bottle lah sgt. last2 team sendiri terciduk 🤣
In Shaa Allah Arsenal ada peluang juara EPL, fokus menang semua game ja skrang
Everton tak kawan
Sebab apa game mancity dpt tambahan masa 1 minit padahal dah habis masa tambahan... Tengok la reff mana malam tu..michael oliver... 🤣
Assalammualaikum bang solehan,nanti mini documentary,boleh tak cerita pasal kebangkitan bola sepak Jepun?
Dulu kutuk arsenal..ape leh wat kelab sendri cap ayam..bayar beribu utk kalah😂😂😂😂
Arsenal is ready for epl title 🎉🎉🎉
Congrats arsenal juara epl dri fan MU, walaupon bnyk yg troll ak still ok je arsenal mng. Epl dh 10 thun tgk city atau liv juara.
Assalamualaikum Tuan Solehan dan semua, sentiasa hadir support dari chukai,kemaman,terengganu, semoga dipermudahkan segala urusan kita semua, semoga kita semua sentiasa dilindungi oleh Allah, semoga kemenangan menjadi milik Palestine🇵🇸🤲
Chlsea jtuh trok lps sack maresca..klu marsca msh manage chlsea aku rs top4 dh
Bang request buat mini dokumentari pasal liga Jepun
kaw2 attack..klo goal sume peluang ilman ndiaye mau 6-3
0:04 Petang² main badminton, Spoilah everton.. 😂
review yang dinantikan hehehe mantap lehang🤣🤣
Kenapa rasa lawak review kali ni. Ada je lawak dia ni😂😂😂
Nak masak maggi 3 minit, masak Liverpool lama sikit 6 minit sebab liat sikit lambat kembang
Aku respect hang sbb hang jujur ngaku hater Arsenal lehan..mmg normal a aku rs...kwn2 aku ramai fans MU,tp benci sggoh kat Arsenal,klau Arsenal kalah,mmg kutuk aku kaw2...tp bila Arsenal menang,aku ttp kena jgk...ckp nasib la,ref mkn suap la..x buleh trima hakikat,mcm hang😂😂