Aku selalu judge org mcm Daus ni lari perlahan. Tapi dia laju betul. Irfan lari pecut pun menang. Harry lari berpagar. Fae pun. Aku yg bukan org sabah pun tk menafikan yg product sabah jarang mengecewakan🔥👏🏻larian mmg sabah tapau🙌🏻
T
trinidad_apodaca4 months ago
Aiaimana tak dilahirkan untuk ada bakat atlet, mereka dilahirkan untuk ada bakat kacip 🤣🤙🏻🤘🏻❤️
E
enzogabriel_pacheco4 months ago
seprti biasa IPAN, HARRY , FAE 🤌🏻 tdk pernah mgecewakan , sukan mmg sebati dgn jiwa mreka , mantap ank sabahan , daus n amrie tdk kurang hebat jg power energy d pdg
R
reynaldo_godínez4 months ago
RATU pecut - FAE RAJA pecut - IPAN RATU lontar peluru - HARSZAN RAJA lontar peluru - CAPIK RATU lompat pagar - MIRA RAJA lompat pagar - HARRY PENJARING GOL - UNA 🎉
A
andrea_hodges4 months ago
WE SAKIT PERUT GELAK..AINA PUN MACAM GITU JE DIA LOMPAT😭😭
L
liesalangern864 months ago
Fae berlari adalh sesuatu yang aku suka tengok. Dia dh la kecik. Laju pula tu😂❤
E
ericarguello2664 months ago
Sampai part aina dgn aiman berlari aku dah dekah atas katil.. Ya Allah apa aiaimana aku ni buat🤣🤣🤣🤣🤣
D
dimitrios_bonbach4 months ago
Fuh fae mcm biasa mmg makanan dia🤣🔥pecut punya🔥
I
irmela_bärer4 months ago
Una padu wey tk pernah mengecewakan mntap🎉🎉🎉 fae pon pergh ratu pecut kot susah nk ada ganti😊
A
andrea_hodges4 months ago
sumpah bangga dengan 2 keychain UNAAA&KUROMI HAHAAHAH😭
K
kevin.brown4 months ago
gila lah irfan weh betul2 pecut😂 tahniah pan. tahniah fae masih ratu pecut,laju eh😂😂😂
dagmarcascade314 months ago
Mantap UNA dpt jaringkan golden goal disaat lawan dgn lelaki powerr 🔥🔥🔥
annshah4554 months ago
Ratu pecut kuromi yg tapau juga 😂
steven.gonzalez4 months ago
Raja Irfan Ratu faeee❤
C
carmen.vigil4 months ago
Akhirnya sampai pun content sukan sebab nak tengok part Fae 😂😂😂😂😂
A
allenanderson4044 months ago
Fae & ipan sprinter fuhhh! 👏🏻
revadawn744 months ago
excited nak tengok aina lompat pagar HAHAHA 👏😂
severin.geisel4 months ago
Mantap UNA gol kan!!! Bab pecut lari pun dapat 2nd after Fae.. Sukan memang makanan UNAEEE. Loveeee
S
shawnbird2424 months ago
Sakit hati pula tgk part bola sepak 😂😂😂 Nasib baik Una dpt gol. Go Una 🎉🎉🎉🎉❤❤❤
M
madeleinedelahaye6394 months ago
DAUS SANGAT SANGAT SANGAT FUNCTION MANTAP DAUSBATJO🫵🏻🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Aku selalu judge org mcm Daus ni lari perlahan. Tapi dia laju betul. Irfan lari pecut pun menang. Harry lari berpagar. Fae pun. Aku yg bukan org sabah pun tk menafikan yg product sabah jarang mengecewakan🔥👏🏻larian mmg sabah tapau🙌🏻
Aiaimana tak dilahirkan untuk ada bakat atlet, mereka dilahirkan untuk ada bakat kacip 🤣🤙🏻🤘🏻❤️
seprti biasa IPAN, HARRY , FAE 🤌🏻 tdk pernah mgecewakan , sukan mmg sebati dgn jiwa mreka , mantap ank sabahan , daus n amrie tdk kurang hebat jg power energy d pdg
RATU pecut - FAE RAJA pecut - IPAN RATU lontar peluru - HARSZAN RAJA lontar peluru - CAPIK RATU lompat pagar - MIRA RAJA lompat pagar - HARRY PENJARING GOL - UNA 🎉
WE SAKIT PERUT GELAK..AINA PUN MACAM GITU JE DIA LOMPAT😭😭
Fae berlari adalh sesuatu yang aku suka tengok. Dia dh la kecik. Laju pula tu😂❤
Sampai part aina dgn aiman berlari aku dah dekah atas katil.. Ya Allah apa aiaimana aku ni buat🤣🤣🤣🤣🤣
Fuh fae mcm biasa mmg makanan dia🤣🔥pecut punya🔥
Una padu wey tk pernah mengecewakan mntap🎉🎉🎉 fae pon pergh ratu pecut kot susah nk ada ganti😊
sumpah bangga dengan 2 keychain UNAAA&KUROMI HAHAAHAH😭
gila lah irfan weh betul2 pecut😂 tahniah pan. tahniah fae masih ratu pecut,laju eh😂😂😂
Mantap UNA dpt jaringkan golden goal disaat lawan dgn lelaki powerr 🔥🔥🔥
Ratu pecut kuromi yg tapau juga 😂
Raja Irfan Ratu faeee❤
Akhirnya sampai pun content sukan sebab nak tengok part Fae 😂😂😂😂😂
Fae & ipan sprinter fuhhh! 👏🏻
excited nak tengok aina lompat pagar HAHAHA 👏😂
Mantap UNA gol kan!!! Bab pecut lari pun dapat 2nd after Fae.. Sukan memang makanan UNAEEE. Loveeee
Sakit hati pula tgk part bola sepak 😂😂😂 Nasib baik Una dpt gol. Go Una 🎉🎉🎉🎉❤❤❤
DAUS SANGAT SANGAT SANGAT FUNCTION MANTAP DAUSBATJO🫵🏻🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥