#PremierLeague #ShopeeYTDeals Kobbie Mainoo celebrated his new deal with a stunning late winner as Manchester United edged Liverpool 3‑2 in a five‑goal thriller. Cunha and Sesko put United ahead, Szoboszlai and Gakpo hit back, but Mainoo’s strike sealed Champions League return and bragging rights. 0:00 #MUNLIV 1:07 Matheus Cunha goal ( 1-0 ) 2:07 Benjamin Sesko goal ( 2-0 ) 3:49 Dominik Szoboszlai goal ( 2-1) 5:43 Cody Gakpo goal ( 2-2 ) 7:11 Kobbie Mainoo goal ( 3-2 ) Subscribe all sports on sooka: https://sooka.my/home Stadium Astro on Social Media: ► Follow on X: http://www.twitter.com/stadiumastro ► Like on Facebook: http://www.facebook.com/stadiumastro ► Follow on Instagram: http://www.instagram.com/stadium.astro ► Telegram: https://t.me/stadiumastro ► TikTok: https://www.tiktok.com/@stadium.astro ► Threads: https://www.threads.net/@stadium.astro Ingat sukan, ingat sooka! Download sooka sekarang dan sapot team feveret korang! 📱 App Store: https://s.sooka.my/sbhAY8 📱 Play Store: https://s.sooka.my/9FClb7 Sosial sooka Twitter: https://s.sooka.my/FHDvSp Facebook: https://s.sooka.my/ItutEk Instagram: https://s.sooka.my/ObJ2K3 TikTok: https://s.sooka.my/kh2lvI YouTube: https://s.sooka.my/KJ1S7U
ADVERTISEMENT
Lammens and Amad really give Liverpool hope just for us to beat them again 😂😂
2 goal menghormati tetamu, 3 goal menunjukkan siapa K1NG. Admin laju buat kerja,salutee🫡
500 million yang dibelanjakan musim ini hanya untuk dikalahkan oleh Manchester United sebanyak 2 kali 😂😂😂😂
Lajuuuuu admin mu niii😂
GGMU🎉🎉from 15th to 3rd thank you Carrick
When score 2-2..liverpool fans: we gonna beat United Mainoo: hold my beer 🍻
Mu sengaja bagi liverpool 2 gol supaya game ni x mengantuk tengok
MU sengaja keluarkan sesko awal tanda menghormati tetamu yg datang Old trafford..kalau sesko terus main full time confirm 6-2...btw 2 gol liverpool tu adalah hadiah dari king MU supaya mengajarkan liverpool cara menjaringkan gol dan memberi keseronokan untuk fan2 liverpool yg hadir ke old trafford😂
Main Yess ❎ Main Nooo ✅
this admin is 100% a yanited fan, upload so fast evrytime they win. GGMU!
Punya hinanye liverpool gol sesko tu guna konek je 😂🤣 yg last minit dalot tu aku tak boleh terima. Sepak mcm gampang..
Gol kemenangan mainoo di sambut dengan Malaysia airlines di led board 🙌🏾👍🏾
get well soon SAF😢
Ref da tolong pun kalahhhhhh😂😂😂😂😂
Welcome back UCL football!
Kemenangan untuk Alex Ferguson. Get well soon.
Senne Lammens and Amad almost cost us this game😮💨
2 kali burung merah kena cabut bulu oleh mu musim ini 😂😂😂
Thank you Manchester United 🙌🏻❤️📈
We are back to UCL thank god