#pregnancy #lahorivlogger #treandingvideos #viral #trending #fyp #foryou #explore #explorepage #youtube #youtubeshorts #viralvideo #trendingvideo #pakistan #kuwait #pakistanikuwait #kuwaitlife #pakistanivlogger #dailyvlog #familyvlog #emotional #love #couple #airport #travel #middleeast #desi #urduvlog #viralreels #shorts #reels #support #subscribe #pakistani #dubai #uae #gulf #viralshorts #trendingshorts #emotionalvlog #realvlog #family #foryoupage
ADVERTISEMENT
Sweetie i am so happy to see your mothetr in your house because this is the time daughter needs mother please reply me i am bangladesh allah bless you very beautiful and healthy child ameen
شکر الحمدللہ ماں کا ساتھ اللہ تعالیٰ ہر کام آسان کرے گا آمین اپنے والدین سے محبت کرنے والے ہمیشہ خوش رہتے ہیں ❤
MashaAllah BHT Khushi hui ap ki mother KO APK Pas Dekh k mason SE BHT himmat Hoti Hy esy wqt me or BHT bara Sahara bhi mlta Hy ab ap KO BHT zyadah halka pan relax feel ho Raha ho ga na Ammi KO Dekh k lekin sweetie yh bhi Hy kh JB pari ho JB tk himmat krni parti Hy or himmat krty bhi hn Maa KO Dekh k dheely par jaty hn tbyt kharab lgy to bus wh kis maqsad k lye ai hn hnsi Khushi esy hi hansi Khushi mithaion k sath wapis Jayn ek br phr Nani ban k Ameen Suma Ameen ❤❤❤❤apni Ammi KO salam kahye ga or Mubarak bad bhi dejye ga double ek to beti k Ghar any ki 2nd yh kh wh bhi esy Khushi k moqy py any ki 🎉🎉🎉🎉
اللہ تعالیٰ یہ خوشی دیکھنا نصیب کرے آپکو بھت زیادہ خوشی ہوئی آپکی امی کو دیکھ کر ایسا لگا جیسے میری امی میری گھر آئی ھو😢 میں بھی آپکی طرح پردیس میں ہوں اسی لیے بھت خوشی ہوئی اللہ تعالیٰ خیریت سے آپکی بچے کو اس دنیا میں لے آیے اور لمبی صحت والی زندگی عطا فرمائے آمین ثم آمین یا رب العالمین ❤❤❤❤
Your mother is so graceful MashaAllahh ❤️🤍
Mashallah se bahut Khushi Hui mummy aapke pass a Gai Allah Khair se wo waqt Le Aaye
Wah bhai wah bhot khushi hui 👍👍👍
Mashaallah mashaallah 🧿 main itna kyu khush ho rhi hoon? apki mumma k aane pr ❤❤❤
Allah sb k maa bap ko salamt rkhy amen ❤
Appi mai to aap ka vlog araam se let kar sukoon se dekhti hu ❤ accha lagta h aap sach m bahut sukoon se dekhti hu
Ur mother is so polite 😊and nice lady.
Mashallah mashallah 😍
❤ mashallah Aap bohot kismat waali he aapke paas aapki ammi he ab aap be fikr ho jae aapi maa sb sambhal lengi 😍
Mashallah. Mashallah. Mashallah. Nice. ❤❤❤❤🕋🕋🕋🕋🕋🕋🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
MashaAllah sweety appki ami ko dkh kr mjhy apny ami ky yad a gye bhot acha LGA apki ami ko dkh kr humesha happy rahen
Allah huma bareek ❤
MA ❤ Allah aap ko sari khushia de.Ameen Aap ke sabar ka phal aap ko de IA
Masha Allah Boht acha Laga Mama ko Kuwait Mae dakh k ❤❤❤❤
Ameen sum ameen
You are truly blessed to have your mother with you❤