Aaj ke vlog mein aap Maryland ki Ellicott City mein ek khubsurat dream house ka tour dekhenge. 🇺🇸 Hum ek Pakistani couple se milenge aur unki inspiring kahani sunenge ke unhon ne America mein kis tarah mehnat, struggle aur lagan se apna sapno ka ghar hasil kiya. Dekhiye unka khoobsurat ghar aur janiye unke safar ki dilchasp kahani. Umeed hai aap ko yeh vlog pasand aayega. Video ko Like, Share aur Channel ko Subscribe karna na bhooliye! ❤️🏠🇺🇸 Welcome to my channel! I share my simple daily life and travel experiences from America in Hindi/Urdu vlogs. If you enjoy this content, don’t forget to SUBSCRIBE for more! 🙌❤️ ► My Insta https://www.instagram.com/imtiaz.chandio/ ► My Tiktok https://www.tiktok.com/@imtiazhchandio ► My Amzone page: https://www.amazon.com/shop/imtiazchandio ► join my WhatsApp channel https://www.whatsapp.com/channel/0029VaBbJD90VycDac6ySV1v ►For Business only : [email protected] #imtiazchandio #vlog #foryou #youtube #trending #familyvlog #dailyvlog #pakistan #india #usa #desi
ADVERTISEMENT
Respect for Rana sahab and doctor sahiba. Such a humble and down to earth couple.
Wesy Rana Ahmed sb bohat hi hansmuk Yani Khush mizajnheen ❤
Beta Allah Pak nazre bad sae bachay surah baqra daily. ghar maen lagaya karoe AJ ham shareef ka wird bhi karte rahoe allah Pak ki hifz o aman maen rahoe Amin good content
First comment me ❤❤❤ for Imtiaz bhai
Masha ALLAH.bahi Imtiaz Chandio ALLAH pak app ko be Inshallah eak na eak din ESA he Ghar de ga Ameen 💗 Humari Duaaen app Bahi ke Sath hain..❤❤❤
Mashallah Bhut E Acha vlog Hai ❤
masha Allah lajwab Housise USA City Thanks Imtiaz bhai Sindh Sy Apko Salaam Syed ka 🎉
This your friend seems soo humble. Even with the wealth he got it's surprising. Wishing best for him
8:24 chai gir gai bhai
She is someone truly special who leaves a wonderful impression on everyone she meets. Finding that rare blend of genuine elegance, deep humility, and a grounded perspective is a breath of fresh air. She have a natural poise and do not feel the need to boast or shout to be noticed. I am sure she bring an undeniable sense of calm and comfort to chaotic or stressful environments. My hats off to you Doctor.
MashaAllah bht educated or bari humble family he. And jo bhabi ki thinking he wo bht best he. When Allah gives you something ap definitely kisi k liye khich karen . Allah pak inki zindagi me mazeed khusian de
Happy Birthday dr 🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
Kudos to doctor saheba, she's is a pure soul, very humble and content !!!
Masha ALLAH Ahmed Rana Saab ALLAH Pak aap ko kamiyab kare ❤
Happy birthday 🎁💖
MASHA. ALLAH. MUBARAK. HO
Rana Ahmad & Main Irfan yaqoob wo phely log hn,Jin ki badolat Imtiaz chandio Bhai k channel ko boom Mila,Main Irfan yaqoob sb k 72 crore k ghr k vlog py first time 1.2 M views aye thy.
Ma Sha Allah Rana sb and Dr.Sahiba Nice people Allah bless them and you also brother. 32:04
Ya house tour ha ya doctor tour😂
انسان کی گھر سے ملنے والی تربیِتّ ہی اسےُ بہتر انسان بناتی ہے❤️ ورنہ تعلیم یافتہ تو بہتُ سے لوگ ہوتے ہیں۰ خوشقسمتی سے ڈاکٹر صاحبہ ہماری طرح کراچی کے انُ گھرانوں سے ہیں جنِ میں اصوُل طریقے ایمانداری محنت اور تہذیب روزمرّہ زندگی کا حصّہ ہوتی ہیں اللّہ انِ کے اور ہمارے ماں باپ کی زندگی حسین رکھے یہاں بھی وہاں بھی ❤️🤲