اللہ کتنی خوشی ھو رھی ھے ماشاءاللہ ضعیم بھائی کو بچے کی شاپنگ کرتے دیکھ کر اللہ تعالی نظر بد سے بچا کر رکھے۔ آمین ثم آمین❤
D
danielleadams3403 months ago
آپ کی ماما بہت گریسں فل لگتی ہیں ھے
franz-xaver_scheel3 months ago
Allah Pak apko sehat mand olad SE nawaze ameen sum ameen 🤲
sarah_wallace3 months ago
sweetie gi mere bete ke liye dua karna 25 years old hai bimar hI please please please yaad se dua karna meri dua hai aap bahot khush rahegi aap ko sab khushiyan naseeb ho please
anel.valdez3 months ago
Sweetie g apky Lia kuwait bohat Lucky sabat howa hai
V
vasudha_khanna3 months ago
Maa k jaga koi nahi lye sakta sb k mother k salmat rahke Allah mre mama k Allah jaanat ul fardos ata kre Ameen suma meen 😢
gaelhenrique_farias3 months ago
Mashallah Allah pak mama baby dono ko salamat rkhy❤
J
jacquelinesanchez8703 months ago
ماشاء اللہ اللہ پاک اپ کو بری نظر سے بچائے اور اللہ اپ کو اور مجھ سمیت تمام بے اولادوں کو زندگی والی اولاد سے نوازے آمین ثم آمین ❤
tracey_ramos3 months ago
Plzzz mery liy dua karn Allah Pak mujhy jurwa bety dain ameen MERI 3 betiyan hain
A
adán.cuellar3 months ago
Mashaallah mashaallah 🧿 apko baby k liye shopping 🛒 krta dekh bhut Khushi ho rhi h❤❤❤ ,, Allah pak apko shado abaad rkkhe apko kher k din dikhaye ameen ya rabbul alamin 🤲
M
madeleinedelahaye6393 months ago
Allah pak ap ko or زعیم bhai ko apne bavhon ke bachon ki khushe dekhna naseeb kare ameen
K
kristopherhart2943 months ago
Dil sy khushi hoti hai ap k liye... Mashallah Mashallah X 10000 times.... Allah apko hamesha khush rakhay... or apki aulad ko salamat rakhay... ameen❤❤
V
victoire_chrétien3 months ago
Boht khushi ha Allah apki khushi salamt rakjy,Allah hr cheez py qaddr ha.mujy loggon ny banj kha or Allah ny 3 bachy dye.shukkar ha.uska beshumar
pedrolucas.abreu3 months ago
Sweetie g apko bohot bohot mubrak ho allah kher khareyt se sehat mand olad se nawazay ameen khush rahain abad rahain muje apni duaon main yad rakhiyga mare jo bi preshaniyan hain allah apne kara se door farmay ameen ❤🎉🎉❤
H
helen_hunter3 months ago
AP k beti ho gi mashaaAllah ❤❤❤❤
K
kamilly_sousa3 months ago
Masha allah Tabarakallah may Allah bless you with a healthy baby Aameen
N
nermin.täsche3 months ago
Allaha apko hmesha slamat rakhy Ameen allaha zindgi wali ulad dey Ameen inshallah allaha Khair kry Ameen
V
victoire_chrétien3 months ago
Mashallah 🎉🎉🎉❤❤❤ allah pak hamesha kosh rakey
hannahrichardson8563 months ago
Masha Allah , Allah pak nazre bad say bachaye aur hamesha khushiyan dikhayen Ameen
اللہ کتنی خوشی ھو رھی ھے ماشاءاللہ ضعیم بھائی کو بچے کی شاپنگ کرتے دیکھ کر اللہ تعالی نظر بد سے بچا کر رکھے۔ آمین ثم آمین❤
آپ کی ماما بہت گریسں فل لگتی ہیں ھے
Allah Pak apko sehat mand olad SE nawaze ameen sum ameen 🤲
sweetie gi mere bete ke liye dua karna 25 years old hai bimar hI please please please yaad se dua karna meri dua hai aap bahot khush rahegi aap ko sab khushiyan naseeb ho please
Sweetie g apky Lia kuwait bohat Lucky sabat howa hai
Maa k jaga koi nahi lye sakta sb k mother k salmat rahke Allah mre mama k Allah jaanat ul fardos ata kre Ameen suma meen 😢
Mashallah Allah pak mama baby dono ko salamat rkhy❤
ماشاء اللہ اللہ پاک اپ کو بری نظر سے بچائے اور اللہ اپ کو اور مجھ سمیت تمام بے اولادوں کو زندگی والی اولاد سے نوازے آمین ثم آمین ❤
Plzzz mery liy dua karn Allah Pak mujhy jurwa bety dain ameen MERI 3 betiyan hain
Mashaallah mashaallah 🧿 apko baby k liye shopping 🛒 krta dekh bhut Khushi ho rhi h❤❤❤ ,, Allah pak apko shado abaad rkkhe apko kher k din dikhaye ameen ya rabbul alamin 🤲
Allah pak ap ko or زعیم bhai ko apne bavhon ke bachon ki khushe dekhna naseeb kare ameen
Dil sy khushi hoti hai ap k liye... Mashallah Mashallah X 10000 times.... Allah apko hamesha khush rakhay... or apki aulad ko salamat rakhay... ameen❤❤
Boht khushi ha Allah apki khushi salamt rakjy,Allah hr cheez py qaddr ha.mujy loggon ny banj kha or Allah ny 3 bachy dye.shukkar ha.uska beshumar
Sweetie g apko bohot bohot mubrak ho allah kher khareyt se sehat mand olad se nawazay ameen khush rahain abad rahain muje apni duaon main yad rakhiyga mare jo bi preshaniyan hain allah apne kara se door farmay ameen ❤🎉🎉❤
AP k beti ho gi mashaaAllah ❤❤❤❤
Masha allah Tabarakallah may Allah bless you with a healthy baby Aameen
Allaha apko hmesha slamat rakhy Ameen allaha zindgi wali ulad dey Ameen inshallah allaha Khair kry Ameen
Mashallah 🎉🎉🎉❤❤❤ allah pak hamesha kosh rakey
Masha Allah , Allah pak nazre bad say bachaye aur hamesha khushiyan dikhayen Ameen
Allahpak kushiya naseeb kary