ශනුද්රි සාරංග සංගීතා මිස් එක්ක ඔෂාන් ආදරණීය තරුවක් අළුත්ම Movie එකට Dance Rehearsals අතරතුර 😍❤️
ADVERTISEMENT
Comments 78
matthewmist72:
ශනුයි සාරංගයි හරි එකතුයි.. එයා මස්සිනා නෙවේ ශනූගේ අයියා.. සා…
More Like This
24:27
MTOTO WANGU 💞 PART 102 | SIRI YA KIFO YAGUNDULIKA #love
Entertainment
2.7k
0
10:22
ZINDUNA EP 25 || AFRICAN LOVE STORY | HADITHI YA KUVUTIA. #simulizimedia #simulizi #zinduna
Entertainment
5.0k
0
20:06
MTOTO YATIMA { 64 }
Entertainment
3.7k
0
25:10
MLINZI Full Episode [ 42 ] #love
Entertainment
4.7k
0
0:14
lulu akiwa na d voice
Entertainment
454
0
50:10
MONALISA [ 39 ] ❣️ Love Story #love #dontatv #penzilamtotowaboss
Entertainment
8.8k
0
19:33
BEHIND THE SMILE 🖤[32]#sandraofficial #clamvevo #kiparabrand
Entertainment
13.4k
0
1:33
DUNIA SEASON 02 (Ep 47) TEASER
Entertainment
8.1k
0
You've reached the end
ශනුයි සාරංගයි හරි එකතුයි.. එයා මස්සිනා නෙවේ ශනූගේ අයියා.. සාරංග හරිම තැනයි තෝරගත්තේ. දිනක්ශි තම ගැලපෙන කෙනා
Sangeetha mara talented ❤❤❤
Jangi babath innawa
ඔක්කොම පිළිවෙළට විළි වහන් ඉන්නවා එක්කෙනෙක් හැර 😊
Sangitha miss niyamai
සංගීතා ඒ වයසේ හැමෝටම ආදර්ශයක් 🩵👍
Shanu, Saranga & Sangeetha🔥 Love the cast. ❤ Looking forward to seeing ‘Adaraneeya Tharuwak’ movie! 🙌🤩
Me paranam fim eka supiriyak weya wage oshan sirge goloyo enna nisa❤❤❤❤😢😊😊😊
Shanu, my favourite movie star. 👍❤️🔥
හෙළුව කියන්නෙ මොකක්ද කියලවත් නිදන්න එවුන් වැහි වැහැලා...😂😂😂
ඔක්කොම හොදයි එත් මේකෙල්ල ට හොද ඇදුමක් අදින්නම් බැ පුදුම අමාරුවක් තියෙන්නේ
සංගීතා❤❤
Sangeetha dihavata thama as giye
SANGITHA 🎉❤ BEST
Me para marama lassana movie ekak thiyei mk dannawada oshan ayiyage goleyo tikayi oshan ayiyage mara dange ekka natumath thiyanwane lassanata gammata🥰🥰🥰
මෙහෙම උනාම වෙන එක දෙයක් මං කියන්නම්. පිරිමින්ට ගෑණු ගැන තියෙන ගෞරවය, ආදරය, සැලකිල්ල නැතුව යනවා. අගයක් නැති වෙනවා.
Odatha💛
Shanu❤
Kollo godak madde natanakota tikak digata andama hodai kalpana karala ewa demaupiyowath kiyala denne ne😮
මේක මේ සමහර පතිනි අම්මලා තාත්තලා කියන ඒවට හින වෙන්න තන් නෑ නේද කියලා මතක් උනාම😊