pilot කෙනෙක්ට විතරයි මේ තැග්ග දෙන්නේ😁😁👌❤️✈️😱#aviation #pilot
ADVERTISEMENT
Comments 72
dimitrios_bonbach:
මටත් දවසක ලැබෙයි නේ😊😊❤
More Like This
24:27
MTOTO WANGU 💞 PART 102 | SIRI YA KIFO YAGUNDULIKA #love
Entertainment
2.7k
0
10:22
ZINDUNA EP 25 || AFRICAN LOVE STORY | HADITHI YA KUVUTIA. #simulizimedia #simulizi #zinduna
Entertainment
5.0k
0
20:06
MTOTO YATIMA { 64 }
Entertainment
3.7k
0
25:10
MLINZI Full Episode [ 42 ] #love
Entertainment
4.7k
0
0:14
lulu akiwa na d voice
Entertainment
454
0
50:10
MONALISA [ 39 ] ❣️ Love Story #love #dontatv #penzilamtotowaboss
Entertainment
8.8k
0
19:33
BEHIND THE SMILE 🖤[32]#sandraofficial #clamvevo #kiparabrand
Entertainment
13.4k
0
1:33
DUNIA SEASON 02 (Ep 47) TEASER
Entertainment
8.1k
0
You've reached the end
මටත් දවසක ලැබෙයි නේ😊😊❤
Lankawe watharak nemei ane hamathanama ehema thamai 😂😂
මාත් කවද හරි නානව ඔය බාලදියෙන්😊❤
Maru hode😂😂
Super gift 🤣
handsome neda 💗😶
QATAR A380 eka one comment ekath ekka❤❤
මටත් දවසක ලැබේනවා කියලා මතක් වෙද්දී දැනෙන සතුට 😊🥹
Congratulation ❤.....
අයියෝ කෝ බිත්තර කටු තේ කොළ අපිටත් ඔහොම කරා 😂😂😂
Aiye airasia a320 video ekak oni ❤
Aneee❤❤❤❤❤
ඔය වතුර නෙමෙ නිකන් මඩ වගෙ ජාතියක් මට පේන්නෙ දාද්දි මඩ පාටක් එනවා❤❤😂😮
Math oya wage nawa mage solo eken passe meeta aurudu 8 kata kalin
❤❤❤❤
ඇයි එහෙම වතුරෙන් නාවන්නේ?😮
❤❤❤
මානසික ගිනි නිවනව.
පව් yko
❤