ඒකනම් හොදටම දීලා 😂😂Video Credit By @Gihan M Nethu
ADVERTISEMENT
Comments 100
carmen.vigil:
මේකප් බ්රෂ් එක නැති නිසා බල්ලගේ නැට්ට යුස් කරන්නේ 😂
More Like This
24:27
MTOTO WANGU 💞 PART 102 | SIRI YA KIFO YAGUNDULIKA #love
Entertainment
2.7k
0
10:22
ZINDUNA EP 25 || AFRICAN LOVE STORY | HADITHI YA KUVUTIA. #simulizimedia #simulizi #zinduna
Entertainment
5.0k
0
20:06
MTOTO YATIMA { 64 }
Entertainment
3.7k
0
25:10
MLINZI Full Episode [ 42 ] #love
Entertainment
4.7k
0
0:14
lulu akiwa na d voice
Entertainment
454
0
50:10
MONALISA [ 39 ] ❣️ Love Story #love #dontatv #penzilamtotowaboss
Entertainment
8.8k
0
19:33
BEHIND THE SMILE 🖤[32]#sandraofficial #clamvevo #kiparabrand
Entertainment
13.4k
0
1:33
DUNIA SEASON 02 (Ep 47) TEASER
Entertainment
8.1k
0
You've reached the end
මේකප් බ්රෂ් එක නැති නිසා බල්ලගේ නැට්ට යුස් කරන්නේ 😂
හැබැයි නියමෙට කරා වයස එක්ක බලද්දි ඒක මාර ලස්සනට කරනවා ඒ ලමයා 😂❤
diss නම් diss
එන්න යන්න වාඩා පෝඩා 😂😂😂
බාල්ලා කියනවා = මට වද දෙන්න එපා යකො 😩😆😭😅😂❤
මේක original එකට වඩා හොඳයි 😂
හුරතල් ළමයෙක් 😊
මාර කියුට් අනෙ කොච්චර බැලුවත් එපා වෙන්නේ නෑ ❤😂
ඒකිට අමු කැවිලද😂
Aiyo nethu 😂😂😅😅😂
එන්න,යන්න,වාඩා,පෝඩා😂😂😂😂😂
අරකි පව් යකෝ......😂😂
Child diss 😂💔 අපි තාම video games ගහනවා road trip යනවා ඒකට මේ දරුවෝ 😂💔
මේකෙ ඔර්ජිනල් එක කියන එකී ගෙ පේජ් එක මොකක්ද 😂
ඔයා නිකන් මොහිනි වගෙ😂
රවටන්න හොඳට පුලුවන් මරු ඈ 😂😂❤❤❤
බල්ලා කෑවා නේද යකූ. 😂😂😂😂❤❤ සුපිරි හැබැයි
Ammo nethu😂😂
සුපිරි ඈ😂😂😂
Mage namath Nethu😂❤