බයික් එකක් නැ කියලා අපි සැලෙනවද 🤣🥰 #tiktok #love #trending #dance #funny #trendingreels #trend
ADVERTISEMENT
Comments 100
stéphane.perrin:
Coment බලන්න ආව අය සිටිද 😂
More Like This
24:27
MTOTO WANGU 💞 PART 102 | SIRI YA KIFO YAGUNDULIKA #love
Entertainment
2.7k
0
10:22
ZINDUNA EP 25 || AFRICAN LOVE STORY | HADITHI YA KUVUTIA. #simulizimedia #simulizi #zinduna
Entertainment
5.0k
0
20:06
MTOTO YATIMA { 64 }
Entertainment
3.7k
0
25:10
MLINZI Full Episode [ 42 ] #love
Entertainment
4.7k
0
0:14
lulu akiwa na d voice
Entertainment
454
0
50:10
MONALISA [ 39 ] ❣️ Love Story #love #dontatv #penzilamtotowaboss
Entertainment
8.8k
0
19:33
BEHIND THE SMILE 🖤[32]#sandraofficial #clamvevo #kiparabrand
Entertainment
13.4k
0
1:33
DUNIA SEASON 02 (Ep 47) TEASER
Entertainment
8.1k
0
You've reached the end
Coment බලන්න ආව අය සිටිද 😂
මොකද්ද ඒ කර නව ලින්ගිලා වැඩේ😹😒
මොකද්ද බං ඒ කරපු දස බලු හිරිකිත වැඩේ..😂😂😂
ඔන්න චූටිපුතේ ඉස්කෝලෙ ගිහිල්ල හොදට ඉගෙන ගන්න ඕනි හොදේ නැත්නං මේ වගේ වීඩියෝ හදන්න හිතේවි 😂😂😂😂
Bro started a new trend 😂
Comments කියවලා කුරීරැ සතුටක් ලබන මම🤭😎😎
වීඩියෝ එකට වඩා comments වලටයි reply වලටයි හිනා යනෝ කියාන්කො 😹😹😹
ශිප් ඇරලා එලියට අරගෙන ඕක ගහපන් පුතේ ...😅😂🤪😹😹😹 ආස හිතෙයි.🙃🙃
honda ජූ ලෝලා
☕ ගෙනාවා 😅
ඇතුලෙන්ම ගහ ගත්තනම් තමයි වටින්නේ😂😂
මොනවාද me විකාර
මන් හිතව්වෙ ශර්ට් එකේ ගහගන්න යන්නෙ කියල බලකු ගහගත්ත තැන 😒😂
බයික් එකයි ඕකයි අතර තියෙන සම්බන්දෙ මොකක්ද බන් අයියේ 😁😁😁
අඩෝ 😂😂
බලන්නකො තියන අසහනෙ🍻🤍
අපිට තිබ්බ කොන්ඩ කට්ටටත් වැඩේ හරී.දැන් ඉතින් ඕක පැෂන් එකක් කර ගනීද දන්නෙ නෑ.අපිට කොන්ඩෙට ගහන් යන්න වෙන්නෑ.එන එන කටු ඉවර වෙයි😖😖😖
Aluth eka👍👍
Ffaaaaaaaahhhhhh 😂😂😂😂
ඒකිගේ පුප මාර්කට් කරලා තමයි ඉතින් බයික් ගන්න වෙන්නේ ඔහොම ගියොත් 😂😂😂