අනේ ❤️😆 #fyp #shorts #viral #trending #funny #fun #yt #shortvideo
ADVERTISEMENT
Comments 61
frédérique_weiss:
PHD එකක් තියෙනවද සමාජ අධ්යනයට ආචාර්ය මනීෂා 😂
More Like This
24:27
MTOTO WANGU 💞 PART 102 | SIRI YA KIFO YAGUNDULIKA #love
Entertainment
2.7k
0
10:22
ZINDUNA EP 25 || AFRICAN LOVE STORY | HADITHI YA KUVUTIA. #simulizimedia #simulizi #zinduna
Entertainment
5.0k
0
20:06
MTOTO YATIMA { 64 }
Entertainment
3.7k
0
25:10
MLINZI Full Episode [ 42 ] #love
Entertainment
4.7k
0
0:14
lulu akiwa na d voice
Entertainment
454
0
50:10
MONALISA [ 39 ] ❣️ Love Story #love #dontatv #penzilamtotowaboss
Entertainment
8.8k
0
19:33
BEHIND THE SMILE 🖤[32]#sandraofficial #clamvevo #kiparabrand
Entertainment
13.4k
0
1:33
DUNIA SEASON 02 (Ep 47) TEASER
Entertainment
8.1k
0
You've reached the end
PHD එකක් තියෙනවද සමාජ අධ්යනයට ආචාර්ය මනීෂා 😂
ඇයි අප්පා මෙහෙම 😂😂😂😂
අපේ ගෙදර මල්ලිත් ඕමයි 😂😂😂😂සිරාවටම 👍😅😅
කවදාහරි මනියගේ ෆෑන්ලා එකෙක් දෙන්නෙක් මේවා බලලා හුස්ම හිර වෙලා මැරුනාම තේරෙයි
අයියෝ මට බෑ යකූ😂
අපේ මල්ලිත් ඔහොම්මමයි 😂😂
Ane maniuo😂😂😂🎉
Ammooohh 😂😂😂😂😂
මල්ලි කරපු වැඩෙට හයියෙන් හිනා ගියාම අම්මා ඇවිත් කන පැලෙන්න එකක් ගැහුවම .😂
Sira❤😂
😂😂😂
අඩේ 😅 අපේ නම් අයියා තමා 😂
😂sira
ඇයි බං මේ
🥳🥳
😂😂😂😂😂😂😂😂
😂
Ape eka ohoma newe mawa thawath awussana eka karanne 😂😂😂😁😁🤭🤭🤭
අනන්තවත් වෙලා තියෙනවා.. අම්මා මට බැන බැන ඉන්නකොට අයියා අම්මාට පෙන්නේ මැති තැනකට ගිහින් මට පෙන්න මුනට විකාර කරනවා..🥺.. මන් අම්මගෙන් ගුටි කනවා උ ලොකු අයියගෙන් ගුටි කනවා.. 😂😂😂😂❤❤❤❤
Ape mallinam kiyanne ❤ thamuse thama okkoma kale kiyala😂❤❤