De Amerikaanse stierkikker staat bekend om het eten van kuikens van watervogels, luid gebrul en grote overlast. Inmiddels is hij ook in Brabant aangetroffen. Daarom wordt gekeken naar België, waar de kikker al langer een probleem vormt, om te bepalen hoe de soort het best kan worden bestreden.
ADVERTISEMENT
Die heeft zeker gehoord dat hij hier een gratis huis en regenwormen krijgt 😂
Moeten deze dieren zich niet aanmelden bij Ter Apel?
Breng ze dan naar restaurants voor extra grote kikkerbillen
Daar zit toch veel meer vlees aan.
Ik lach me rot. Waarom worden dit soort dieren ook toegestaan om als huisdier of om hierheen te halen. Na al die jaren weten we nog steeds niet dat je bepaalde dieren niet moet toelaten. Net als de islamitische invasie die er nu is. Je laat er een paar toe en je krijgt een invasieve Islam. Intensief bestrijden
Respect!!
Dit doet me ergens aan denken...
zie je, wij belgen helpen jullie toch weeral he ❤️😉
Bullfrog maakte echt de beste games.
Laat gaan. De natuur reguleert zichzelf.
Aaah de Bullfrog, kende gij Southpark nog? Die eerste uit de jaren 90 😂😂
Dood maken dus bij vangst spimel
Hahahha ik zag laatst een amerikaan die beweerde dat invasive soorten altijd door veganistische dieren activisten losgelaten worden
Ons water kan die kikker alleen maar gay maken
Lekker slim ook om ze in je sloot te houden
Wrm leren mensen nog steeds niet dat dierensoorten die hier niet thuis horen je niet moet uitzetten in de natuur? Dat soort voor invasieve exoten zoals dit en je verwoest er alleen maar onze natuur mee. Als je er klaar mee bent, dump ze niet maar verkoop ze door ofzo
Sorry maar dan ben je toch ook wel héél stom bezig om ze los te laten in de natuur??!!
sowieso kikkers in je vijver zetten is een slecht idee, krijg je elk jaar een grotere massa migratie naar je tuin