Luister mijn podcast Bubbel op Spotify β₯οΈ
Sign in to join the conversation
Vroeger ook gewerkt bij Broos top vent!
Rijk, dit is weer helemaal hilarisch π
Jordi blijft toch wel een legende
DaniΓ«lle is intens maar wel heel grappig ππ
20:33 altijd herres wnr ik een broodje eet
15:37 ging bijna helemaal fout
meeeeer afleveringen please
Meer afleveringen
kijk alsjeblieft de nieuwe aflevering ik heb nog nooit zo hard gelachen
16:10 lol esmee had t op dr gezucht gegooid niet leslie watt
Misschien een keer je profielfoto updaten? π«£β€οΈ
Ik ben het zat om elke keer dezelfde mensen te zien in elk programma π’
Die Danielle heeft standaard het idee dat iedereen tegen haar is, lijkt me best vervelendβ¦
wat is er gebeurd tussen Elias en Cassidy in aflevering 1??? ik moet het weten en kan het nergens vinden, iemand help mij :)
Danielle doet dit voor de love of the game
Rijk, ouwe trekveer. Mensen met een uitkering werken vaak wel hoor, voor behoud van uitkering. π
Kijk meer!!!
"Ik ga dit niet meer kijken. I love it", Rijk heb jij ook last van dementie?π
doe is een keer een video over bondgenoten plssss
dat gezicht van op 12:03 is zo grappigπ€£π€£
Vroeger ook gewerkt bij Broos top vent!
Rijk, dit is weer helemaal hilarisch π
Jordi blijft toch wel een legende
DaniΓ«lle is intens maar wel heel grappig ππ
20:33 altijd herres wnr ik een broodje eet
15:37 ging bijna helemaal fout
meeeeer afleveringen please
Meer afleveringen
kijk alsjeblieft de nieuwe aflevering ik heb nog nooit zo hard gelachen
16:10 lol esmee had t op dr gezucht gegooid niet leslie watt
Misschien een keer je profielfoto updaten? π«£β€οΈ
Ik ben het zat om elke keer dezelfde mensen te zien in elk programma π’
Die Danielle heeft standaard het idee dat iedereen tegen haar is, lijkt me best vervelendβ¦
wat is er gebeurd tussen Elias en Cassidy in aflevering 1??? ik moet het weten en kan het nergens vinden, iemand help mij :)
Danielle doet dit voor de love of the game
Rijk, ouwe trekveer. Mensen met een uitkering werken vaak wel hoor, voor behoud van uitkering. π
Kijk meer!!!
"Ik ga dit niet meer kijken. I love it", Rijk heb jij ook last van dementie?π
doe is een keer een video over bondgenoten plssss
dat gezicht van op 12:03 is zo grappigπ€£π€£