Ongelofelijk dat die vent weer losloopt……niet te vatten
christine_woods1 month, 2 weeks ago
Hij doet net of hij hem niet kent.😂😂
H
hugo.ozuna1 month, 2 weeks ago
Ongelofelijk…. De Huur moordenaar van de politiekeElite…. Die vent had nooit vrij mogen komen….. en zit daar gewoon.
joshuachen2821 month, 2 weeks ago
Die man hoort aan de andere kant van het gras te liggen
G
garry.hayes1 month, 2 weeks ago
Ook Spekman heeft last van een Ruttiaans geheugen.
M
marthahaven41 month, 2 weeks ago
Onbegrijpelijk. Dat hij gewoon in het openbaar maar overal rondloopt. Had nog achter de tralies gemoeten.
gaelhenrique_farias1 month, 2 weeks ago
Deze man hoort er niet meer te zijn
J
justin_brown1 month, 2 weeks ago
Volkert de man die was ingehuurd voor en door het grote geld.
R
robertvaleon361 month, 2 weeks ago
Bob zou nog naar Mussolini toe kunnen lopen en vragen: "Heb jij wel een baan?..."
R
reynaldo_godínez1 month, 2 weeks ago
Haha wat een schande! Ik weet niet wie dat is. Dit was een politiek georiënteerde moord! Deze meneer had levenslang moeten krijgen in Nederland. Het is ongelofelijk dat deze meneer vrij kan rondlopen.
R
rodrigo.mendes1 month, 2 weeks ago
Wel tof altijd hoe lekker Bob in je aura komt hange
R
rodrigo.mendes1 month, 2 weeks ago
Schokkend
B
bryanmyst971 month, 2 weeks ago
Vandaag 24jaar geleden..
B
beth_burton1 month, 2 weeks ago
Die man heb z’n straf uitgezeten in opdracht van de staat nu aan het genieten van z’n miljoenen
T
tammy_white1 month, 2 weeks ago
Volkert hoort toch bij links en spekman kent hem niet hahahaha
jamesstream971 month, 2 weeks ago
Waarom heeft niemand hem in zijn gezicht getrap, oh wacht, hij was te gast op het (S)Linkse FNV feestje van Hans Spekman!
M
maria_evans1 month, 2 weeks ago
Links,,, maar toch onafhankelijke journalist vind ik dan wel weer toff waar zien we dat nog 👍👍
A
amanda.knight1 month, 2 weeks ago
Pim is vermoord door Extreem Links en dat zit daar heerlijk te genieten van het zonnetje!
Ongelofelijk dat die vent weer losloopt……niet te vatten
Hij doet net of hij hem niet kent.😂😂
Ongelofelijk…. De Huur moordenaar van de politiekeElite…. Die vent had nooit vrij mogen komen….. en zit daar gewoon.
Die man hoort aan de andere kant van het gras te liggen
Ook Spekman heeft last van een Ruttiaans geheugen.
Onbegrijpelijk. Dat hij gewoon in het openbaar maar overal rondloopt. Had nog achter de tralies gemoeten.
Deze man hoort er niet meer te zijn
Volkert de man die was ingehuurd voor en door het grote geld.
Bob zou nog naar Mussolini toe kunnen lopen en vragen: "Heb jij wel een baan?..."
Haha wat een schande! Ik weet niet wie dat is. Dit was een politiek georiënteerde moord! Deze meneer had levenslang moeten krijgen in Nederland. Het is ongelofelijk dat deze meneer vrij kan rondlopen.
Wel tof altijd hoe lekker Bob in je aura komt hange
Schokkend
Vandaag 24jaar geleden..
Die man heb z’n straf uitgezeten in opdracht van de staat nu aan het genieten van z’n miljoenen
Volkert hoort toch bij links en spekman kent hem niet hahahaha
Waarom heeft niemand hem in zijn gezicht getrap, oh wacht, hij was te gast op het (S)Linkse FNV feestje van Hans Spekman!
Links,,, maar toch onafhankelijke journalist vind ik dan wel weer toff waar zien we dat nog 👍👍
Pim is vermoord door Extreem Links en dat zit daar heerlijk te genieten van het zonnetje!
Ich habe es nicht gewusst
Mooi werk Bob!